10 Reacties

9 maanden geleden

ik lig ook heel veel wakker momenteel 21 weken zwanger maar jammer genoeg geen tips..

9 maanden geleden

Ik word er gek van, zou zo graag eens een nachtje gewoon doorslapen. Alsof we al voorbereid worden op wat komen gaat 😅

9 maanden geleden

Herkenbaar! ik heb ook hele heftige dromen... Helaas ook geen tips meer. ik probeer niet op mijn gsm te kijken en lente concentreren op mijn ademhaling om snel weer in slaap te vallen.

9 maanden geleden

Reactie op sop11_9

Ik word er gek van, zou zo graag eens een nachtje gewoon doorslapen. Alsof ...
Hier ook. Het lijkt inderdaad of we er al op voorbereid worden. Heel vaak dat ik wakker word, naar de wc ga en al meteen terug in slaap kan vallen. Waarschijnlijk wissel ik dat over een aantal maanden dan in met voeden 😛. Het valt wel nog voor dat ik soms gwn niet snel terug in slaap val. Ik heb altijd wel problemen gehad met slapen, maar nu voelt het toch anders aan.

9 maanden geleden

Ik slaap ook slecht, veel nachtmerries of ‘levensechte’ dromen, te vaak naar toilet, en als het dat allemaal niet is, dan wordt één van onze kindjes wel wakker met honger/nachtmerrie of mama-gemis 😅

9 maanden geleden

heeft iemand al ervaring met slapen met een zwangerschapskussen of borstvoedingskussen? dat ging bij mij de volgende stap zijn, al heeft bij mij het slecht slapen nog niet direct link met hoe mijn bekken enzo ligt denk ik (ook eerder dromen, toilet, spierkramp, mijn draai niet vinden...) maar ik dacht het eens te proberen 😅

9 maanden geleden

Reactie op ellie-v

heeft iemand al ervaring met slapen met een zwangerschapskussen of borstvoe ...
Ja ik ben er ook over aan het nadenken om een zo’n kussen aan te schaffen, wie weet helpt het toch!

9 maanden geleden

Reactie op Auxine

Hier ook. Het lijkt inderdaad of we er al op voorbereid worden. Heel vaak d ...
Ja idd, na een nachtelijk wc bezoek lig ik soms meer dan een uur wakker. En toiletbezoek uitstellen is dan ook weer geen optie 🙄

9 maanden geleden

Reactie op ellie-v

heeft iemand al ervaring met slapen met een zwangerschapskussen of borstvoe ...
Ik doe nu een kussen tussen mijn benen leggen tijdens het slapen. Ligt heerlijk en lijkt ook verlichting te geven aan mijn bekken. Helpt helaas niet tegen het vele wakker worden. Don’t be fooled dames, die slapeloze nachten door nachtvoedingen zijn veeeeeeel zwaarder dan dit. 😴😵

9 maanden geleden

Reactie op sop11_9

Ja idd, na een nachtelijk wc bezoek lig ik soms meer dan een uur wakker. En ...
Jep, vanmorgen lag ik ook een drietal uur wakker. Ik gebruik af en toe een zwangerschapskussen om goed te liggen maar helpt idd niet met beter slapen 😔