10 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op Margogo94
Maak je hem hiervoor wakker? Misschien proberen droomvoeden? (Kan dat met e ...
Nee, we wachten tot hij zelf wakker wordt voor zijn fles. Droomvoeden kan zeker met een flesje, maar het is al altijd zo’n alerte baby en heb schrik dat ik hem net wakker zal maken met een droomvoeding 🥴
MOD
19 dagen geleden
Reactie op Eline156
Nee, we wachten tot hij zelf wakker wordt voor zijn fles. Droomvoeden kan z ...
Misschien toch het proberen waard, aangezien hij nu ook wakker blijft 😅
Onze alerte baby wil overdag moeilijk slapen en drinkt 's nachts heel veel - maar gelukkig doet ze dat wel in haar slaap 🤭
18 dagen geleden
Reactie op Margogo94
Misschien toch het proberen waard, aangezien hij nu ook wakker blijft 😅
On ...
Zou je aanraden om ‘s nachts dan eens een droomvoeding te proberen? En dan een wekker zetten? Of eerder ‘s avonds laat zodat hij mss doorslaapt? Onze alerte baby slaapt overdag vaak ook moeilijk en meestal heel kort 😅 (en kan ook zeer moeilijk alleen in slaap vallen.. 😕)
MOD
18 dagen geleden
Reactie op Eline156
Zou je aanraden om ‘s nachts dan eens een droomvoeding te proberen? En dan ...
Goh, 't is waarschijnlijk een beetje trial & error? Ik geef borstvoeding dus dat is gemakkelijk 's nachts, bij de eerste signalen leg ik haar aan en ze drinkt al slapend. Da's bij een fles wat moeilijker waarschijnlijk?
Ja, alleen inslapen zit er hier echt niet in 🙈 Dat lukt alleen in de auto of in de buggy en dan duurt het soms nog uren
18 dagen geleden
Reactie op Margogo94
Goh, 't is waarschijnlijk een beetje trial & error? Ik geef borstvoedin ...
Mss dat ik toch eens moet proberen om een droomvoeding te geven, hij is anders ook wakker zoals je zegt 😅 ‘leuk’ om te horen dat we niet alleen zijn die soms uren bezig zijn om hem in slaap te krijgen 🙈
18 dagen geleden
Reactie op ellie-v
Als hij rustig is: heb je al geprobeerd hem wakker in bedje te leggen en te ...
Ik hem al eens wakker in zijn bedje gelegd, maar dan wordt hij onrustig en begint hij zijn hoofd heen en weer te draaien waardoor hij zijn tutje verliest en dan slaapt hij helemaal niet 🙈 toen we op 10 weken begonnen met dutjes in bed kon ik hem wakker in bed leggen zonder problemen en opeens lukt dit niet meer terwijl we al altijd dezelfde routine hebben gehad 🤷🏼♀️