11 Reacties
7 maanden geleden
Je mag zeker moederdag vieren 😊ik voelde me mama van mijn kleintjes vanaf het moment dat ik zwanger was, maar dat is heel persoonlijk denk ik.
Ik zeg op voorhand tegen mijn man hoe ik de dag zie (niet persé moederdag, maar ook mijn verjaardag ofzo 🤪) en wat ik leuk zou vinden, zo weet hij wat hij moet doen en ben ik niet teleurgesteld 😂 iedereen blij haha.
7 maanden geleden
Wij zijn ook van plan het te vieren, gewoon een ontbijtje met z'n twee. Ik denk dat het er een beetje van afhangt of je je al mama voelt of niet. Ik kan me voorstellen dat sommige zwangeren zich nog helemaal geen mama voelen, maar anderen wel al.
Ikzelf zou het waarschijnlijk nog niet gevierd hebben als we pril zwanger waren, maar nu voel ik me meer en meer mama.
Vind het eigenlijk wat gemeen hoe je collega's daar op reageren. Als er een kindje is, is er ook een mama...
7 maanden geleden
Hier wordt dat zeker gevierd! Vanaf dat je zwanger bent, ben je voor altijd mama. Dat verandert nooit meer. 😊
7 maanden geleden
Ik heb in onze kast al iets gevonden dat hij voor me gekocht heeft voor moederdag 🫣 bevalling is vermoedelijk 19juni , ook voor vaderdag ging ik zelf iets voorzien, dit ligt dan ook wel dichter bij mn bevallingsdatum dus kan misschien zijn dat de baby er al is als ik vroeger zou bevallen maar ik vind toch al leuk dat je elkaar al eens iets geeft ookal is de baby er nog niet