11 Reacties

7 maanden geleden

Bij mij komt het net zo uit dat mijn babyshower die onze meters organiseren op deze dag valt 🤭 Als jij dit al wil vieren, dan moet je dat vooral doen! Mijn mening is dat je mama wordt vanaf je je positieve test ziet 🤷🏼‍♀️ wat zegt je partner?

7 maanden geleden

Wij vieren moederdag zoiezo pas op 15/8. Maar ik zou ook kiezen waar je jezelf het best bij voeld en het niet laten afhangen van anderen.😊

7 maanden geleden

Ja sowieso. Mijn vriend sprak er zelf spontaan over dat hij wat gaat doen. En uiteindelijk zelf al ben je plusmama of pleegouder of... Dat kan allemaal vind ik. Was gewoon beetje verschoten dat er zo collega s resoluut neen zeiden😅

7 maanden geleden

Tuurlijk mag je dat vieren! Je zorgt nu toch ook al voor je kindje (al gaat het grotendeels automatisch). Ik verwacht niet meteen iets van mijn vriend, want die is niet zo van de feestdagen 😅

7 maanden geleden

Ik voelde mij in mijn eerste zwangerschap nog geen mama, dat kwam echt pas een tijd na de bevalling. Om die reden vind ik het dus ook raar dat je moederdag al zou vieren. Ik denk dat dit gewoon heel persoonlijk is en als jij dit graag wil vieren, je dat moet doen.

7 maanden geleden

Je mag zeker moederdag vieren 😊ik voelde me mama van mijn kleintjes vanaf het moment dat ik zwanger was, maar dat is heel persoonlijk denk ik. Ik zeg op voorhand tegen mijn man hoe ik de dag zie (niet persé moederdag, maar ook mijn verjaardag ofzo 🤪) en wat ik leuk zou vinden, zo weet hij wat hij moet doen en ben ik niet teleurgesteld 😂 iedereen blij haha.

7 maanden geleden

Wij zijn ook van plan het te vieren, gewoon een ontbijtje met z'n twee. Ik denk dat het er een beetje van afhangt of je je al mama voelt of niet. Ik kan me voorstellen dat sommige zwangeren zich nog helemaal geen mama voelen, maar anderen wel al. Ikzelf zou het waarschijnlijk nog niet gevierd hebben als we pril zwanger waren, maar nu voel ik me meer en meer mama. Vind het eigenlijk wat gemeen hoe je collega's daar op reageren. Als er een kindje is, is er ook een mama...

7 maanden geleden

Hier wordt dat zeker gevierd! Vanaf dat je zwanger bent, ben je voor altijd mama. Dat verandert nooit meer. 😊

7 maanden geleden

Ik heb mijn vriend ook al duidelijk gemaakt dat ik Moederdag wil 'vieren'. Tenslotte draag ik toch ook al sinds september. Onze baby zal er net wel / net niet zijn op Vaderdag, maar ik voorzie ook iets voor hem dan 😊

7 maanden geleden

Ik heb in onze kast al iets gevonden dat hij voor me gekocht heeft voor moederdag 🫣 bevalling is vermoedelijk 19juni , ook voor vaderdag ging ik zelf iets voorzien, dit ligt dan ook wel dichter bij mn bevallingsdatum dus kan misschien zijn dat de baby er al is als ik vroeger zou bevallen maar ik vind toch al leuk dat je elkaar al eens iets geeft ookal is de baby er nog niet

7 maanden geleden

Reactie op kimtjeeee

Ik heb in onze kast al iets gevonden dat hij voor me gekocht heeft voor moe ...
Ik ben ook 19juni uitgerekend 😍