8 Reacties

16 dagen geleden

Ja ik had continu bloedingen met de minipil..

16 dagen geleden

Da duurt zeker 3 maand eer je volledig in dat schema zit. Ik had na 2 maand geen regels meer

16 dagen geleden

Reactie op claartje96

Ja ik had continu bloedingen met de minipil..
Mij hadden ze ook verteld dat het wisselend van persoon tot persoon was. En het belangrijk is om die minipil elke dag om hetzelfde uur te nemen. Ik had zelf de dag nadien een bloeding als ik ze 1 uur later nam.. dus voor mij is dat te licht..

15 dagen geleden

Reactie op febe1994

Da duurt zeker 3 maand eer je volledig in dat schema zit. Ik had na 2 maand ...
Ik ben bevallen 1 juni, dus een 5tal maanden al bezig en het is nu de eerste keer anders nooit voor gehad

15 dagen geleden

Reactie op claartje96

Mij hadden ze ook verteld dat het wisselend van persoon tot persoon was. En ...
Vervelend wel, met de vorige mocht ik ze eens vergeten dan kon ik ze 's avonds innemen 😅 en toen wist ik tenminste wanneer ze doorkwamen. Heb nu nog voor 6 maanden ga afwachten en anders terug naar die van voor de zwangerschap

15 dagen geleden

Reactie op BlijeTuimelaar111302

Vervelend wel, met de vorige mocht ik ze eens vergeten dan kon ik ze 's avo ...
Ja voila dat was bij mij dus ook. In combinatie met een babytje lukte mij dat gewoon niet om dit zo op het uur te nemen. Maar mijn gynaecoloog zei wel dat er ook vrouwen zijn die dit 1 uur later nemen en hier niets van ondervinden qua extra bloedingen dus echt heel persoonlijk!!

13 dagen geleden

Ik had ook continue bloedingen met de minipil 3 maanden lang🥲 nu overgeschakeld op de nuva ring en alles ok🙏🏼