12 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de indruk dat onze dochter ook minder honger heeft.. Drinkt minder, laat vaker staan.. 6weken hier

3 maanden geleden

Bij ons net hetzelfde sinds een paar dagen.. gisteren was het zelfs maar flesjes van 50,60,.. dat ze opdronk en duurde soms wel 45 minuten voor zo een kleine hoeveelheid te drinken.. zolang ze niet afvalt is het geen probleem normaal , je moet het gewoon blijven aanbieden en in de gaten houden

3 maanden geleden

Hetzelfde hier! Een uur over z'n fles doet hij en dan nog niet leeg. Ik denk ook het weer. 😔

3 maanden geleden

Hier.juist andersom 6.volle.flessen steeds van 120 4 scheppen en soms pap fles er tussen van 30ml 1 schep

3 maanden geleden

Heel veel baby'tjes drinken hun flesje minder goed tijdens het warme weer, net zoals wij ook vaak wat minder honger hebben nu. Extra goed de pipi-pampers in het oog houden dus. Bij mijn eigen kindje merk ik het trouwens ook.

3 maanden geleden

Hier ook de indruk dat Elora wat minder drinkt. Maar wel vaker, iedere 2-2,5. In plaat van 3-4u..

3 maanden geleden

Mijn dochter is 8wkn ik merk ook dat ze minder drinkt.normaal meestal 150cc en nu max90 cc.ik doe niks aan van kleren in dit weer.ze heeft gewoon een pamperke aan

3 maanden geleden

Hier ook.. mijn zoon is 8w en drinkt 6x 150cc Sinds een aantal dagen drinkt hij minder en wilt zijn fles niet leegdrinken

3 maanden geleden

Ik heb het gevoel dat sinds de vaccinaties van maandag ,zijn eetpatroon heel veranderd is. Hij drinkt een pak minder per keer en doet er ook langer over.

3 maanden geleden

Reactie op prien

Ik heb het gevoel dat sinds de vaccinaties van maandag ,zijn eetpatroon hee ...
Hier ook! Soms maar 90 terwijl hij aan 150 zat. Gisteren 8 flesjes..

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hier ook! Soms maar 90 terwijl hij aan 150 zat. Gisteren 8 flesjes..
Hetzelfde 😥 heb ook al flesjes overschotten moeten wegsmijten. Nu maak ik terug flesjes van 90 ipv 150 en we zien dan wel als hij meer wil.

3 maanden geleden

Reactie op prien

Hetzelfde 😥 heb ook al flesjes overschotten moeten wegsmijten. Nu maak ik ...
En mijn man zegt maar dat ik hem zo snel geen eten mag geven 🙃🫠🙈