Hallo allemaal,
Mijn dochtertje Mila (9 weken) drinkt al een paar dagen veel minder dan haar fles dan dat we gewoon zijn. Normaal drinkt ze 6x 150 cc en nu drinkt ze amper 100cc nog. Met dat warme weer had ik verwacht dat ze meer ging drinken.
Hoe drinken jullie babytjes met dit warme weer en hebben jullie tips om je babytje koel te houden?
Groetjes!
Bij ons net hetzelfde sinds een paar dagen.. gisteren was het zelfs maar flesjes van 50,60,.. dat ze opdronk en duurde soms wel 45 minuten voor zo een kleine hoeveelheid te drinken.. zolang ze niet afvalt is het geen probleem normaal , je moet het gewoon blijven aanbieden en in de gaten houden
Heel veel baby'tjes drinken hun flesje minder goed tijdens het warme weer, net zoals wij ook vaak wat minder honger hebben nu. Extra goed de pipi-pampers in het oog houden dus.
Bij mijn eigen kindje merk ik het trouwens ook.
Mijn dochter is 8wkn ik merk ook dat ze minder drinkt.normaal meestal 150cc en nu max90 cc.ik doe niks aan van kleren in dit weer.ze heeft gewoon een pamperke aan
Ik heb het gevoel dat sinds de vaccinaties van maandag ,zijn eetpatroon heel veranderd is. Hij drinkt een pak minder per keer en doet er ook langer over.