7 Reacties
MOD
16 dagen geleden
Ik snap jou zeker wel. Ik had in haar plaats zeker wel iets gegeven bij het feestje.
Maar je kan best op voorhand eigenlijk even afstemmen wat de verwachtingen zijn. En ook wat je graag wil: geld, cadeautje, iets praktisch. Dat klinkt heel zakelijk maar zo voorkom je wel misverstanden 😊
16 dagen geleden
Je hebt absoluut geen ongelijk hoor, laat je geen schuldgevoel aanpraten. Het is pas een probleem voor haar, als haar eigen kindje 'tekort' gedaan wordt? Lijkt me heel oneerlijk naar jouw kindje toe. Sommige mensen laten hun kindjes pas na x aantal jaar dopen, gaan ze dan ook het excuus gebruiken dat er al wat gegeven is voor de geboorte? Dan kun jij hetzelfde excuus gebruiken voor het lentefeest (zonder echt feest). 'ik heb al wat gegeven voor de geboorte' 😁
16 dagen geleden
Reactie op Sikka
Tip van Flip: voorzie gewoon altijd een (klein) cadeau. Het is niet omdat z ...
Niet dat jij een slechte meter bent he!! Ik wil maar bedoelen dat je niet het voorbeeld van de ander moet volgen.
Ik snap sowieso het hele lentefeest gebeuren niet maar wat ik er van begrijp is dat het dus wel een speciaal iets is waar cadeautjes bij horen ook al is er geen feest.
Als je metekindje jarig is en er is geen verjaardagsfeest voorzie je ook een cadeau.
Gewoon wat inzichten voor de toekomst. 😉