9 Reacties

3 maanden geleden

Geen ervaring met deze minipil, maar kan je wel meegeven dat ook zonder hormonale pil mijn menstruatiecyclus na zwangerschap/bevalling heviger en langer was. :)

3 maanden geleden

Ik ben nu ook gestart met Luvea, heb deze nooit eerder genomen. Krijg je dan gewoon je menstruatie terwijl je deze neemt?

3 maanden geleden

Reactie op Jasmien1994

Ik ben nu ook gestart met Luvea, heb deze nooit eerder genomen. Krijg je da ...
Normaal niet of toch niet zo erg. Maar de eerste keer blijkbaar wel. Oftewel moet ik eens naar m'n huisarts bellen. 7w geleden bevallen.

3 maanden geleden

Ik zit nu met twijfels. Dinsdag bloedde ik en woensdag ook maar gisteren en tot nu toe niets meer... Ben begonnen dinsdagavond met de pil terug omdat je dat bij eerste dag menstruatie moet nemen. Wat als het een gewone bloeding was 🤔 kan da nu kwaad dat ik al de pil begonnen ben? Nog nooit voorgehad dat ik twijfelde over maandstonden (die normaal 5 dagen duren) maar nu met te bevallen, is alles weer "nieuw" en anders.

3 maanden geleden

Ik heb ook mijn eerste menstruatie gekregen, paar dagen na het plaatsen van hormoonspiraaltje. Ondertussen verlies ik al 10 dagen hevig bloed, nog nooit gehad precies. En ben er zo slecht van 🥲

3 maanden geleden

Reactie op Fitematrulle

Ik heb ook mijn eerste menstruatie gekregen, paar dagen na het plaatsen van ...
Idem, voel me als een slappe vod 😔

3 maanden geleden

Reactie op prien

Ik zit nu met twijfels. Dinsdag bloedde ik en woensdag ook maar gisteren en ...
Hier juist hetzelfde maar blijf de pil nu gewoon doornemen in de hoop dat men cyclus zo weer beetje normaal op gang geraakt

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Idem, voel me als een slappe vod 😔
Ben nu extra ijzertabletjes aan het nemen, misschien dat dat bij jou ook kan helpen?

3 maanden geleden

Reactie op Fitematrulle

Ben nu extra ijzertabletjes aan het nemen, misschien dat dat bij jou ook ka ...
Ja dat neem ik al sinds m'n bevalling omdat ik toen veel bloed had verloren. Vandaag is het bloeden eindelijk minder, na 2 weken!