5 Reacties

4 maanden geleden

Hallo, Ik ben 9 weken geleden bevallen en mijn menstruatie is er deze nacht doorgekomen. De gynaecoloog had me al gewaarschuwd dat deze eraan zat te komen, onvruchtbaar tijdens borstvoeding geven is duidelijk een fabeltje! De laatste dagen had ik ook wat minder melkproductie, ik dacht eigenlijk dat het aan het warm weer en mijn vermoeidheid lag. Het zou natuurlijk ook aan mijn menstruatie kunnen liggen. Of een combinatie. Ik rust nu wat vaker en let erop dat ik genoeg drink, hoop zo mijn productie terug normaal te krijgen.

4 maanden geleden

Reactie op Sannekevdb

Hallo, Ik ben 9 weken geleden bevallen en mijn menstruatie is er deze nacht ...
Ik heb vandaag mij afspraak bij de gynaecoloog ( zondag 6 weken bevallen). Benieuwd of het nu effectief mijn menstruatie is/was of het misschien toch een andere bloeding was. Ik heb ondertussen een lactatiedeskundige gecontacteerd en ze vertelde me om even alles op alles te zetten ivm kolven zodat mijn productie verhoogd kan worden. Blijkbaar hapte de kleine man verkeerd aan waardoor ik te weinig stimulatie kreeg... Sinds gisteren dus gestart met powerkolven (1u/dag gedurende 3 dagen lang) en kolven na elke voeding ( muz van 's nachts). Maandag komt ze opnieuw langs. Vanaf dag 3 zou er verbetering moeten zijn want men kleintje had duidelijk niet meer voldoende met mijn melk 🥹

4 maanden geleden

Ik flessenvoeding en 5weken+6 maar nog geen menstruatie. Ik merk wel wat meer cravings en slijmverlies. Dat is meestal teken dat het komende is 🥴

3 maanden geleden

Hier ventje van 6w en heb sinds eergisteren m'n maandstonden.

3 maanden geleden

Gisteren is mijn menstruatie doorgekomen, exact 50d na de bevalling!