5 Reacties

10 maanden geleden

Een vriendin van mij heeft haar dochtertje ook zo genoemd, heel mooi! 🥰 maar vooral luisteren naar wat je zelf mooi vindt, niet wat de rest denkt!!

10 maanden geleden

Heel Mooie naam! Het hangt er een beetje af wat past bij jullie als koppel, persoonlijkheid, leven.. Etc wat je dus zelf graag hoort :). Wij vinden het vb belangrijk om een naam te hebben die zowel in Nederlands Frans als Engels begrijpbaar/uitspreekbaar is omdat wij zelf veel internationale contacten hebben. Wat ze mij ook aangeraden hebben, is om eens de naam luidop te roepen.

10 maanden geleden

Ik ken een kindje dat Mina heet. Vond ik ook wel mooi 😊

10 maanden geleden

Ik ben geen fan, het is gewoon niet mijn ding. Maar ja dat boeit eigenlijk ook helemaal niet wat een ander ervan denken. Zolang jullie het als ouder een mooie naam vinden is het goed toch! 😁 Er zullen altijd mensen bij zijn die de naam niet mooi vinden, en maar goed ook anders liep iedereen met dezelfde naam rond. Onze nr 1 voor een meisje was Liya, wij krijgen een zoon dus helaas geen Liya bij ons. Nu overweeg ik een 4e kat te nemen en die dan maar zo te noemen, enkel mijn partner nog overtuigd krijgen. 😂

10 maanden geleden

Onze topnamen als het een meisje geweest was: Myla-June, Livia, Ellie-Mae ✨🩷