9 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb ook AeroSleep

7 maanden geleden

Hier een gewone matras van Ikea. Ik dekte het bedje op met matrasbeschermer - hoeslaken - matrasbeschermer - hoeslaken zodat ik bij een ongelukje 's nachts gewoon de 2 bovenste lagen kan verwijderen... Wij voorzien wel een Angelcare babyfoon die signaleert of er nog ademhaling is. Ik voorzie geen deken (wel een slaapzak).

7 maanden geleden

Ik heb begrepen dat je als matras kan kiezen wat je wil ( wij kozen voor de himlav van ikea deze kwam bij testaankoop goed uit de test) maar dat je matrasbeschermer en hoeslaken best aerosleep zijn omdat dit net zorgt voor het' aerosleep effect' zorgen. Maar indd ook best niet meteen in het begin omdat je babytje zijn warmte nog niet goed kan reguleren. Wij kiezen in het begin voor een co sleeper :)

7 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ik heb begrepen dat je als matras kan kiezen wat je wil ( wij kozen voor d ...
Wij gaan normaal ook 1st voor een co sleeper, helaas heeft ikea geen 70x140 matrasjes 😓

7 maanden geleden

Ik ga voor de aerosleep, matras of hoes, ben er nog niet uit. En we gaan voor de babysence van Luvion. Lijkt wat op Angelcare.

7 maanden geleden

Reactie op kimtjeeee

Wij gaan normaal ook 1st voor een co sleeper, helaas heeft ikea geen 70x140 ...
Oh ja klopt indd! Die matras is 60x120

7 maanden geleden

Reactie op kimtjeeee

Wij gaan normaal ook 1st voor een co sleeper, helaas heeft ikea geen 70x140 ...
Op de co sleeper zelf voorzien wij geen aerosleep matras.

7 maanden geleden

Ik heb een aerosleep matras en matrasbeschermer. Maar wel gewoon een katoenen overtrek

7 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ik heb begrepen dat je als matras kan kiezen wat je wil ( wij kozen voor d ...
Ja, dit heb ik ook gelezen en ik denk dat wij het ook zo gaan doen. Maar willen ook eerst een co-sleeper.