49 Reacties

één maand geleden

Reactie op prien

Is dit plat genoeg voor hen nu? Wij hebben een Stokke kinderwagen maar heb ...
Dat denk ik wel. In een wipstoeltje zitten ze rechter en daar zitten ze toch ook al vroeg in 😊

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Het systeem is wat anders, maar deze kan blijkbaar ook redelijk plat geklik ...
Ja jij hebt het nieuwer model ;) maar hier dus hetzelfde, de mand amper gebruikt en deze vond ze gelijk fijner. Ik heb ze zelfs iets rechter zitten, zolang ze niet te recht zit denk ik dat het geen probleem kan zijn. ☺️

één maand geleden

Reactie op prien

Is dit plat genoeg voor hen nu? Wij hebben een Stokke kinderwagen maar heb ...
Die vind ik zelfs heel plat voor een kinderzitje! Lijkt me echt perfect!!

één maand geleden

Is zij nog te klein of gaat het? Ze wil al rondkijken tijdens wandelen. De mand lukt nog hoor, maar ze is rap verveeld daarin waardoor we haar moeten dragen zodat ze kan rondkijken. Ze is 15+3 en rond de 60cm

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Is zij nog te klein of gaat het? Ze wil al rondkijken tijdens wandelen. De ...
Ik zou denken: als ze niet heel de tijd omver valt en haar hoofd redelijk stabiel blijft tijdens het wandelen, en ze dit dus aangenamer vindt, dat het niet veel kwaad kan 🙈 Dat van het vervelen en dan moeten dragen ken ik. 5 km wandelen, waarvan 3 met een baby op de arm en een lege buggy is niet zo aangenaam 😂

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Ik zou denken: als ze niet heel de tijd omver valt en haar hoofd redelijk s ...
Heb al eens in huis rond gewandeld en ze had ogen te kort😂 zit vrij stabiel, waarvan ik verschoot. Ze is ineens terug mini in de kinderwagen.

één maand geleden

Reactie op Thatiana

Heb al eens in huis rond gewandeld en ze had ogen te kort😂 zit vrij stabie ...
Hihi, ja 🤭

één maand geleden

Morris is nooit fan geweest van maxi-cosi en mand. Dus wandelingen deed ik vaak met de draagzak. Nu sinds 3tal weken gebruik ik deze met een verkleinkussentje die in de maxi-cosi zat in het begin.