49 Reacties

één maand geleden

Reactie op ShannaE

Hier ook! Hij denkt dat ze gaat wegglibberen 🙈

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Hier ook! Hij denkt dat ze gaat wegglibberen 🙈
Haha idd 🤣🤣🤣

één maand geleden

Volgensmij zijn al die venten hetzelfde. Die van mij was ook altijd bang. 😂

één maand geleden

Reactie op Sikka

Volgensmij zijn al die venten hetzelfde. Die van mij was ook altijd bang. � ...
En wij moeten het maar doen 😂😂 dit weekend probeer ik het se!

één maand geleden

Reactie op ShannaE

En wij moeten het maar doen 😂😂 dit weekend probeer ik het se!
Hahhaa ja, ik zei ook eens: ga jij haar eens alleen in bad steken? En het antwoord was; waarom, gij zijt hier toch, ge kunt toch helpen? 🫠🫠

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Ja, ik ben nu wel al 1x samen met haar in bad geweest. Maar moet nog even b ...
Mijn badje is ook al te klein aan het worden. Sowieso dat new born opstukje gaat niet meer en dan in zijn badkuipje moet ik hem nu zo vasthouden in mijn handen. Wel glibberige bedoening met de badolie. Deze tussenfase is beetje zoeken vind ik. Ze zijn niet newborn maar nu ook nog niet sterke rechtopzittende babies

één maand geleden

Heb je geen kinderzitje bij je buggy? Daar kunnen ze in vanaf 6 maanden en evt een maandje vroeger als ze goed kunnen blijven zitten. In mijn kinderzitje kan ook een inlegkussen voor baby’s, misschien de jouwe ook? (Kheb ook een reusje die stilaan niet meer in de wieg past) Ik heb ondertussen ook een joolz aer+ aangeschaft, maar daar zou ik ze nog niet inleggen.

één maand geleden

Reactie op prien

Mijn badje is ook al te klein aan het worden. Sowieso dat new born opstukje ...
Hier hetzelfde probleem!! Te groot voor het newborngedeelte en nog niet sterk genoeg om gewoon te zitten.

één maand geleden

Ik had inderdaad ook ergens gelezen dat ze bij die 2 in 1 kinderwagens al vroeger in het zitje kunnen als je die volledig platlegt :) hier ook baby aan de grote kant maar ben mentaal nog niet klaar om al afscheid te nemen van zijn reiswieg🙈

één maand geleden

Reactie op CaraVer

Ik had inderdaad ook ergens gelezen dat ze bij die 2 in 1 kinderwagens al v ...
Versta u... Heb hier ook vandaag terug gewinkeld met de reiswieg en het is wel handig in de zin dat hij kan slapen, rusten, chill ligt... Enkel de te kleine bistros met te smalle gangskes zijn soms een challenge 😅beetje de olifant in de porseleinen kast met een bejaardenpubliek die kijkt hoe je manoeuvreert 🥴

één maand geleden

14 weken en onze baby is overgeschakeld, ik koos dit zelf omdat ze het hatelijk vond in de mand, dat lag te plat en ze is heel alert. Vanaf de moment dat we dit gebruiken is ze veel gelukkiger en zijn de wandelingen veel fijner. Ik wist niet vanaf wanneer ik dit mocht gebruiken, maar dacht kan het eens proberen en ben er oprecht blij mee dat ik dit deed. Misschien tegen de regels in maar zolang ik mijn dochter gelukkig zie dan doe ik soms dingen waar niet iedereen achter zou staan.

één maand geleden

Reactie op ShannaE

Haha idd 🤣🤣🤣
Ga even eerlijk zijn, wij douchten ook al paar keren en ze gleed eens weg bij door men armen omdat het zo glibberig was en vanaf dan heb ik ne schrik gepakt. Dus bij het overgeven als je vriend bv. De baby wilt afdrogen toch heel voorzichtig zijn… 😩

één maand geleden

Reactie op ems1996

14 weken en onze baby is overgeschakeld, ik koos dit zelf omdat ze het hate ...
Welk merk is dit? Ziet er gerieflijk uit👍

één maand geleden

Reactie op prien

Welk merk is dit? Ziet er gerieflijk uit👍
Ene van Joolz, wel tweedehands gekocht 🙈

één maand geleden

Reactie op ems1996

Ene van Joolz, wel tweedehands gekocht 🙈
Wij hebben ook een Joolz. Kan je dat zitje in meerdere standen zetten?

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Wij hebben ook een Joolz. Kan je dat zitje in meerdere standen zetten?
Ja aan die ronde knoppen aan de zijkant, daarop kan je duwen en in bepaalde posities brengen :)

één maand geleden

Reactie op ems1996

Ja aan die ronde knoppen aan de zijkant, daarop kan je duwen en in bepaalde ...
Aha, eens proberen of dat bij de onze ook kan dan! Volgens mij zou ze ook veel liever in zo'n stoeltje zitten. Ze ligt niet heel graag neer, en al zeker niet als ze niets kan zien 🙈

één maand geleden

Reactie op prien

Versta u... Heb hier ook vandaag terug gewinkeld met de reiswieg en het is ...
😅😅 en vind het ook wel handig dat hij quasi beschermd ligt tegen het weer. In zo’n zitje is hij zo kwetsbaar 🙈

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Aha, eens proberen of dat bij de onze ook kan dan! Volgens mij zou ze ook v ...
Het systeem is wat anders, maar deze kan blijkbaar ook redelijk plat geklikt worden! Dan denk ik dat we de mand gaan opbergen, dat was nooit echt een succes 😅

één maand geleden

Is dit plat genoeg voor hen nu? Wij hebben een Stokke kinderwagen maar heb nu eens het buggy gedeelte uitgehaald (dacht dat maar voor als hij nog ouder ging zijn) maar ziet er ook wel gelijk ok uit voor nu (met dat verkleiningskussen