49 Reacties
één maand geleden
Reactie op Margogo94
Ja, ik ben nu wel al 1x samen met haar in bad geweest. Maar moet nog even b ...
Mijn badje is ook al te klein aan het worden. Sowieso dat new born opstukje gaat niet meer en dan in zijn badkuipje moet ik hem nu zo vasthouden in mijn handen. Wel glibberige bedoening met de badolie. Deze tussenfase is beetje zoeken vind ik. Ze zijn niet newborn maar nu ook nog niet sterke rechtopzittende babies
één maand geleden
Heb je geen kinderzitje bij je buggy? Daar kunnen ze in vanaf 6 maanden en evt een maandje vroeger als ze goed kunnen blijven zitten. In mijn kinderzitje kan ook een inlegkussen voor baby’s, misschien de jouwe ook? (Kheb ook een reusje die stilaan niet meer in de wieg past)
Ik heb ondertussen ook een joolz aer+ aangeschaft, maar daar zou ik ze nog niet inleggen.
één maand geleden
Reactie op prien
Mijn badje is ook al te klein aan het worden. Sowieso dat new born opstukje ...
Hier hetzelfde probleem!! Te groot voor het newborngedeelte en nog niet sterk genoeg om gewoon te zitten.
één maand geleden
Reactie op CaraVer
Ik had inderdaad ook ergens gelezen dat ze bij die 2 in 1 kinderwagens al v ...
Versta u... Heb hier ook vandaag terug gewinkeld met de reiswieg en het is wel handig in de zin dat hij kan slapen, rusten, chill ligt... Enkel de te kleine bistros met te smalle gangskes zijn soms een challenge 😅beetje de olifant in de porseleinen kast met een bejaardenpubliek die kijkt hoe je manoeuvreert 🥴
één maand geleden
14 weken en onze baby is overgeschakeld, ik koos dit zelf omdat ze het hatelijk vond in de mand, dat lag te plat en ze is heel alert. Vanaf de moment dat we dit gebruiken is ze veel gelukkiger en zijn de wandelingen veel fijner.
Ik wist niet vanaf wanneer ik dit mocht gebruiken, maar dacht kan het eens proberen en ben er oprecht blij mee dat ik dit deed. Misschien tegen de regels in maar zolang ik mijn dochter gelukkig zie dan doe ik soms dingen waar niet iedereen achter zou staan.
één maand geleden
Reactie op ShannaE
Haha idd 🤣🤣🤣
Ga even eerlijk zijn, wij douchten ook al paar keren en ze gleed eens weg bij door men armen omdat het zo glibberig was en vanaf dan heb ik ne schrik gepakt. Dus bij het overgeven als je vriend bv. De baby wilt afdrogen toch heel voorzichtig zijn… 😩
MOD
één maand geleden
Reactie op ems1996
Ja aan die ronde knoppen aan de zijkant, daarop kan je duwen en in bepaalde ...
Aha, eens proberen of dat bij de onze ook kan dan! Volgens mij zou ze ook veel liever in zo'n stoeltje zitten. Ze ligt niet heel graag neer, en al zeker niet als ze niets kan zien 🙈