49 Reacties

één maand geleden

Hoi, sommige plooibuggy’s kunnen hun rugje volledig platgelegd worden. Die kan je in principe ook eerder gebruiken als ik het goed voor heb. Het verschil met de mand is dat het geheel iets minder stabiliteit geeft in putjes enz

één maand geleden

Hier 15 weken vandaag en gebruik al een maand de buggy met newbornkussen in en je kan hem helemaal plat leggen. Ook omdat hij groot is en de mand aan de kleine kant. De maxi cosi ligt hij niet zo graag meer in maar vind hem voor een vaste stoel nog zo klein. Tis makkelijk om hem binnen al lekker warm in de maxi cosi te leggen 🥹

één maand geleden

Zit een beetje met hetzelfde probleem. In een buggy kunnen ze blijkbaar pas vanaf 6 maanden, wanneer ze al zelfstandig kunnen zitten. Maar onze dochter ligt niet zo graag in de mand + die wordt ook wat krap 😬 Alleen kan het zitje van onze kinderwagen volgens mij niet volledig plat (we hebben de Joolz geo³) 🫤

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Zit een beetje met hetzelfde probleem. In een buggy kunnen ze blijkbaar pas ...
Deze kan je platleggen, gelukkig, had hier totaal niet bij stilgestaan 😂

één maand geleden

Reactie op ShannaE

Deze kan je platleggen, gelukkig, had hier totaal niet bij stilgestaan 😂
Nee, ik dus ook niet. Maar er had me ook niemand gezegd dat al die spullen na 3 maanden al te klein zijn! 🥲🥲

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Nee, ik dus ook niet. Maar er had me ook niemand gezegd dat al die spullen ...
En het kost zoveel!

één maand geleden

Wij hebben een Bugaboo Fox. Dat is wel geen plooibuggy maar zo’n 2 in 1 kinderwagen. Bij onze dochter zijn we na 4,5 maand overgestapt naar de grote stoel. Wel nog zo gekanteld dat ze ligt. Een echte plooibuggy lijkt me nog niet zo comfy voor hun.

één maand geleden

Reactie op Sikka

Wij hebben een Bugaboo Fox. Dat is wel geen plooibuggy maar zo’n 2 in 1 kin ...
Wat een scheetje 😍

één maand geleden

Reactie op ShannaE

Wat een scheetje 😍
Toen nog wel he Shanna. 😝

één maand geleden

Reactie op Sikka

Toen nog wel he Shanna. 😝
Oooh dat is je oudste?

één maand geleden

Reactie op ShannaE

Oooh dat is je oudste?
Jep! Louay zit nog lekker in de maxi cosi. 🥰

één maand geleden

Reactie op Sikka

Jep! Louay zit nog lekker in de maxi cosi. 🥰
Da gaat niet lang meer duren 😂😂😂 patatje

één maand geleden

Reactie op ShannaE

En het kost zoveel!
Ja, gelukkig hebben we wel veel tweedehands en de rest via onze geboortelijst. Maar het bad is al te klein, het aankleedkussen ook, de mand van de kinderwagen bijna, ... 🙃

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Ja, gelukkig hebben we wel veel tweedehands en de rest via onze geboortelij ...
Het badje hier ook. En vind 'm nog zo klein voor het grote bad. Ik zou een groter badje moeten vinden.

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Ja, gelukkig hebben we wel veel tweedehands en de rest via onze geboortelij ...
Ze groeien zo snel die eerste maanden. 🥲 De meeste spullen gebruik je kort. Soms wel jammer vind ik.

één maand geleden

Reactie op ShannaE

Het badje hier ook. En vind 'm nog zo klein voor het grote bad. Ik zou een ...
Ja, ik ben nu wel al 1x samen met haar in bad geweest. Maar moet nog even bekijken hoe we het verder gaan aanpakken, misschien zo'n zitje voor in bad? 🤔

één maand geleden

Reactie op Sikka

Ze groeien zo snel die eerste maanden. 🥲 De meeste spullen gebruik je kort ...
Ja inderdaad, gelukkig kunnen die dingen nog een aantal keren mee dan! Bijhouden voor een 2e kindje en daarna uitlenen aan vrienden/familie of doorverkopen. Zonde van al die spullen!

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Ja, ik ben nu wel al 1x samen met haar in bad geweest. Maar moet nog even b ...
Ja dat heb ik nog van de dochter. Zal de stap toch eens moeten zetten.

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Ja, ik ben nu wel al 1x samen met haar in bad geweest. Maar moet nog even b ...
Hebt ge een douche? Ik vond die tussenperiode wel fijn om even samen te douchen, dat mijn vriend onze dochter aanpakte als ze klaar was en haar al afdroogde, aankleedde ed. Vanaf ze dan kon zitten was zo’n badzitje heaven.

één maand geleden

Reactie op Sikka

Hebt ge een douche? Ik vond die tussenperiode wel fijn om even samen te dou ...
Ja, heb het nog niet aangedurfd om te douchen met haar 😅 Maar misschien moeten we dat inderdaad doen in de tussentijd!