21 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochter is 11 wkn en draagt nog altijd maat 1.hebben nog een klein beetje pampers liggen en deze week ga ik overschakelen naar maat 2.

2 maanden geleden

12w5d en maatje 2 van merk pampers en kruitvat, die van kruitvat beginnen nu wat kleiner te worden dus vanaf volgende week denk ik maat 3. Ik heb een meisje.

2 maanden geleden

Meisje van (morgen) 12 weken. Maatje 1, merk pampers. ‘S nachts (omdat we geen pamper verversen, tenzij kaka) maatje 2, ook merk pampers

2 maanden geleden

Hier is mijn dochter 10whalf en weegt rond de 5kg.Momenteel gebruik ik maat 2 van pampers harmonie en kruidvat luiers ook maatje 2. Ik vind maat 2 van kruidvat wel kleiner vallen dan die van pampers.. voor de nacht gebruik ik zowieso die van pampers zelf heb het idee dat ze droger blijven voor enkele uren..

2 maanden geleden

Mijn dochter is 11w en starten na deze pak aan maat 3 van Boni, zijn wij heel content van

2 maanden geleden

Wauw maatjes 1 en 2 nog hieronder! @ Safxe: ik heb hetzelfde hier als jou. Mijn zoontje is 10+4 en ik heb ook het idee dat de kruidvat luiers maat 3 al te klein aan het worden zijn... Zoontje is wel aan de grote kant (2w geleden 62cm en 6kg), maar dan nog kloppen die luiermaatjes precies niet met het gewicht dat er bij vermeld staat

2 maanden geleden

Mijn dochter is bijna 11 weken en draagt nog maat 2 kruidvat. Deze beginnen wel al te klein te worden. Ik gebruik de pak nog uit en schakel dan over naar kruidvat maat 3. Kruidvat pampers vallen idd precies nogal klein uit

2 maanden geleden

Mn dochter is 13 weken en draagt maat3 van pampers😊

2 maanden geleden

Zoontje is 10÷3 en draagt nog nipt maar 1 van pampers premium protect. Hij zit net boven 5 kg dus lang gaat hij hier niet meer in passen😅

2 maanden geleden

Zoontje bijna 11 weken draagt maat 2 rascal & friends .

2 maanden geleden

Mijn zoontje is 13 weken en zo'n 7.5 kg en hij draagt maat 4 , soms vraag ik mij af of ik niet te snel switch naar een grotere maat maar heb niet graag dat de pampers te strak zit

2 maanden geleden

Reactie op eyl27

Mijn zoontje is 13 weken en zo'n 7.5 kg en hij draagt maat 4 , soms vraag i ...
Pampers premium protection maat 4 trouwens

2 maanden geleden

Mijn dochter is vandaag 12 weken en ze draagt maatje 3 van Kruidvat. Ze weegt 5.5 kg.

2 maanden geleden

Mijn zoontje is morgen 12 weken is lang en smal. Ng steeds maatje 1 🤔

2 maanden geleden

Zoon is 11.5 week en draagt al tijdje de maat 3 van kruidvat. Ik vind wel jammer dat ze recent de figuurtjes hebben veranderd :(. Was makkelijk om voorkant konijn/schildpad en achterkant konijn/schildpad te hebben als leidraad 😅😂

2 maanden geleden

Zoontje 10 weken draagt nu al een tijdje maatje 2 van de Pampers premium protection. Weegt nu 5 kg 345.

2 maanden geleden

Zoontje is 15 weken, weegt 5.3 kg en draagt maatje 2 van het Kruidvat. Als mijn volgende 2 pakken op zijn, ga ik wel maat 3 kopen 🙂 Hij is lang en smal gebouwd.

2 maanden geleden

12weken -6kg - maat 3 van boni en kruidvat. Lang zal hij hier ook niet meer inkunnen 🙊

2 maanden geleden

10w+5, ze weegt 6,3 kg. Wij gebruiken Pampers maat 3

2 maanden geleden

Reactie op eyl27

Mijn zoontje is 13 weken en zo'n 7.5 kg en hij draagt maat 4 , soms vraag i ...
Exact hetzelfde bij ons.