18 Reacties

17 dagen geleden

Hier ook nog niks! Mijn zoontje is vandaag 20 weken en krijgt ook borstvoeding. Stiekem geniet ik er wel van dat ze nog niet terug zijn 🤭 geen zorgen over maken hoor ze komen waarschijnlijk een keer op het meest onhandige moment terug 😜

17 dagen geleden

Hier ook. 18w en exclusief borstvoeding

17 dagen geleden

Idem hier. Vorige maand wel 2 dagen lichte bloeding maar dat is ook al een 5 a 6 weken geleden. Zoontje is bijna 6 maanden.

17 dagen geleden

Idem! Na 2 maanden wel eens enkele dagen een paar druppels gehad maar ondertussen zijn we 3 maanden verder zonder maandstonden. Heerlijk. Zou alleen vergeten dat ze bestaan dus mogelijks ben ik op een dag gesjareld 🙈

17 dagen geleden

Reactie op Steffie1006

Idem! Na 2 maanden wel eens enkele dagen een paar druppels gehad maar onder ...
Hahaha dat is he, ik draag al 2m soms een maandverbandje als ik wegga om geen verrassing te krijgen 🙈 want soms voelt het wel alsof ze gaan komen

17 dagen geleden

Dochter is morgen 20w en hier ook nog niets. Al moet ik zeggen dat dat bij mij niet heel vreemd is, ik heb een hele lange cyclus en krijg sowieso maar 2 à 3x per jaar mijn maandstonden 🙈 Dus als ik ze nu niet in december/januari krijg, kan het goed zijn dat het pas met Pasen is 😅

17 dagen geleden

Hier ook nog niet, zoon is 5 maanden. Bij de eerste duurde het net geen 2 jaar dus ik hoop weer op zo een lange periode zonder menstruatie.

17 dagen geleden

Hier ook nog niet 😊 bij onze andere kindjes was het toen ze ongeveer 9 maanden waren. Heb het nog niet gemist 😂

17 dagen geleden

Ik geef borstvoeding en had 6 weken na de bevalling al prijs 😑 Maar sindsdien niks meer!

17 dagen geleden

Ik geef borstvoeding en behoorde ook niet tot de gelukkig mama die lang gezn maandstonden hebben. Hier 3 maand pp terug ongesteld geworden. Ondertussen bijna 5 maand pp en terug in verwachting, dus geen maandstonden.

17 dagen geleden

Reactie op Tinee

Idem hier. Vorige maand wel 2 dagen lichte bloeding maar dat is ook al een ...
Ik had beter gezwegen, deze ochtend opgestaan met serieuze bloeding dus mijn maandstonden zijn er weer 😜

16 dagen geleden

Reactie op Tinee

Ik had beter gezwegen, deze ochtend opgestaan met serieuze bloeding dus mij ...
Sterkte 🥲

15 dagen geleden

Houd de mini pil da ook normaal ni tegen ? Da en de borstvoeding. Hier 19 weken, nog niets gehad.

15 dagen geleden

Idem! Zoontje nu 5maanden en ik geef ook enkel smorgens en savonds (snachts) bv. Al begin ik wel wat gerommel en pijn te krijgen in mijn buik. Mogelijks duurt het nu niet lang meer voor ze eraan komen. Mijn haar begint ook nu pas uit te vallen en de vermoeidheid komt enorm.

14 dagen geleden

Reactie op Tinee

Ik had beter gezwegen, deze ochtend opgestaan met serieuze bloeding dus mij ...
Idem hier 😭😅 Gisteren was hij 20 weken en geef nog fulltime op vraag borstvoeding. But they're back 😭 Enkel mijn zoontje was in mn buurt vanmorgen dus die heeft al mogen luisteren naar mijn geklaag 🤣 hij vond het wel grappig allemaal

7 dagen geleden

Na 3 maanden ongesteld geworden, week lang. En nu zoontje 2 dagen 5 maanden geworden en nog steeds niks.. vorige maand een test gedaan voor de zekerheid 😁🫠

7 dagen geleden

Reactie op Belindamercedes

Na 3 maanden ongesteld geworden, week lang. En nu zoontje 2 dagen 5 maanden ...
Hahahah ik ook. Was echt bezorgd

6 dagen geleden

Idem hier, ze is nu 23weken. 😬