13 Reacties
13 uur geleden
Ze slaapt nu sinds maandag nachten door (van 20u30 tot 07u30 en van 22u tot 08u15) ze begint steeds meer te brabbelen ze weet heel goed wat ze wel en niet wilt kan al van buik naar rug rollen en kan zitten met minimale ondersteuning ohja en groenten en fruitpap gaat heel goed groenten iets beter dan fruitpap
MOD
4 uur geleden
Maurice is zoooo flink in de crèche, hij drinkt zijn melkje altijd flink op (ook al is hij echt geen fan van een flesje) en slaapt daar heel goed, dat stelt deze bezorgde mama toch wel gerust! ❤️
Daarnaast heeft hij de meest schattige schaterlach die hij ook altijd bovenhaalt als er bezoek is, smelt 🥹🥹
@sikka, hoe pak jij de dutjes aan? Ik leg Maurice nooit meer wakker weg omdat het hier thuis niet zo een succes was 😅
3 uur geleden
Reactie op NDL
Maurice is zoooo flink in de crèche, hij drinkt zijn melkje altijd flink op ...
Normaal voed ik hem in slaap, soms lukt dat niet en is wiegen (met of zonder voeden) nodig.
Nu gisteren na het voeden was hij nog zo vrolijk en hij kan sinds kort ‘da da’ dus dat was hij nog even aan het oefenen. Ik heb hem gewoon naast me in bed weggelegd (donkere kamer numsy aan, the usual) waar hij vrolijk verder deed. Na 10 minuten werd die moe en begon hij wat te zeuren (doet hij ook als ik hem zonder borst in slaap wieg) en zo is hij echt heeel snel in slaap gevallen. 👏🏻
2 uur geleden
Ik smelt altijd als Miel op mijn schoot zit en dan plots naar boven kijkt. Die oogjes wijd, glimlach door mij te zien. En da's zoiets dat ik niet op foto kan pakken, maar het beeld wel in mijn geheugen probeer te houden.
Voor de rest tot nu toe uiteraard elke mijlpaal, elk dutje, elk geslaagd groentehapje, zijn pogingen tot recht blijven zitten, gebrabbel, zijn vrolijkheid en persoonlijkheid.