13 Reacties

16 uur geleden

Wat een leuk idee! 🥰 Lexi begint steeds beter en beter uit een flesje te drinken! Ik vind het zo leuk om in de bitcare-app (app van de crèche) te zien als er staat dat ze 120 ml heeft gedronken! 🥹 Nu nog dutten in de crèche en het is in orde 😅

16 uur geleden

Ze slaapt de nachten door, eet super goed groentjes en fruit (ze is niet kieskeurig) ze eet ook korstje van brood en sabbelt mee als ik stuk fruit eet. Zit met minimale hulp. Ze kauwt al heel mooi op haar eten

16 uur geleden

Eergisteren, op de verjaardag van mijn papa die 5j geleden gestorven is, is ons zoontje voor het eerst van rug naar buik gedraaid. Mooiste cadeautje op zo'n dag 🥰

16 uur geleden

Ik vroeg vandaag aan Arthurtje waar zusje was en hij keek naar haar, en dan vroeg ik waar broertje was, en toen keek hij naar zijn broertje 🥰 en als ik “he” zeg, dan maakt hij een “he” geluid terug 🥰 hij is echt om op te eten 🥰

15 uur geleden

Sinds vorige week steekt ze haar handjes uit om te zeggen ‘ik wil bij jou zijn’ voelt zo fijn 🥰

13 uur geleden

Livia begint stilletjes aan te kruipen, ze heft haar poepje op en probeert zo op haar knietjes zich naar voren te duwen. Ze is er nog niet maar het begint al. + ze is steeds geconstipeerd en nu al 2 dagen stoelgang zonder dat ik iets van laxatie middel moet geven. 😇

13 uur geleden

Ze slaapt nu sinds maandag nachten door (van 20u30 tot 07u30 en van 22u tot 08u15) ze begint steeds meer te brabbelen ze weet heel goed wat ze wel en niet wilt kan al van buik naar rug rollen en kan zitten met minimale ondersteuning ohja en groenten en fruitpap gaat heel goed groenten iets beter dan fruitpap

11 uur geleden

Ons mannetje, die alweer goed verkouden is en eigenlijk heel hangerig en veel zeurt, was weer super flink bij de kinderarts. Met de stethoscoop luisteren, in de oortjes kijken, mondje open... Alles met de mooiste glimlach 😍😍😍 Lang leve Perdolan 😜

MOD

4 uur geleden

Maurice is zoooo flink in de crèche, hij drinkt zijn melkje altijd flink op (ook al is hij echt geen fan van een flesje) en slaapt daar heel goed, dat stelt deze bezorgde mama toch wel gerust! ❤️ Daarnaast heeft hij de meest schattige schaterlach die hij ook altijd bovenhaalt als er bezoek is, smelt 🥹🥹 @sikka, hoe pak jij de dutjes aan? Ik leg Maurice nooit meer wakker weg omdat het hier thuis niet zo een succes was 😅

3 uur geleden

Reactie op NDL

Maurice is zoooo flink in de crèche, hij drinkt zijn melkje altijd flink op ...
Normaal voed ik hem in slaap, soms lukt dat niet en is wiegen (met of zonder voeden) nodig. Nu gisteren na het voeden was hij nog zo vrolijk en hij kan sinds kort ‘da da’ dus dat was hij nog even aan het oefenen. Ik heb hem gewoon naast me in bed weggelegd (donkere kamer numsy aan, the usual) waar hij vrolijk verder deed. Na 10 minuten werd die moe en begon hij wat te zeuren (doet hij ook als ik hem zonder borst in slaap wieg) en zo is hij echt heeel snel in slaap gevallen. 👏🏻

2 uur geleden

Ik smelt altijd als Miel op mijn schoot zit en dan plots naar boven kijkt. Die oogjes wijd, glimlach door mij te zien. En da's zoiets dat ik niet op foto kan pakken, maar het beeld wel in mijn geheugen probeer te houden. Voor de rest tot nu toe uiteraard elke mijlpaal, elk dutje, elk geslaagd groentehapje, zijn pogingen tot recht blijven zitten, gebrabbel, zijn vrolijkheid en persoonlijkheid.

één uur geleden

Reactie op Auxine

Sinds vorige week steekt ze haar handjes uit om te zeggen ‘ik wil bij jou z ...
Oh vanaf wanneer beginnen ze dat ongeveer te doen? ♥️

één minuut geleden

Reactie op ellie-v

Oh vanaf wanneer beginnen ze dat ongeveer te doen? ♥️
Geen idee wat de standaard is maar ze is 20 weken