14 Reacties

MOD

één jaar geleden

Anderhalf jaar geleden op 29j gestart en nu net zwanger op 30 jaar

één jaar geleden

Gestart toen ik 23 was. Nu paar maand verder snel zwanger geraakt en ben ik 24.

één jaar geleden

Gestart op 23 jaar en nu 25 jaar 7 weken zwanger 🥰

één jaar geleden

Begonnen op 23 jaar. Ik ben nu 25..binnenkort 26 en ben 7 weken zwanger.

één jaar geleden

Op nog net 22 jaar onverwacht zwanger geworden, 23 toen ze geboren werd. Juli dit jaar begonnen voor een 2e, gelijk raak maar werd een miskraam. September weer een poging en ook gelijk raak. Ik ben nu 26 jaar en bijna 9 weken zwanger.

één jaar geleden

30j direct zwanger geworden, nu 32j en opnieuw direct zwanger van mijn tweede

één jaar geleden

35 jaar, zwanger geworden de maand dar we eraan begonnen zijn dus ik ben heel erg dankbaar

één jaar geleden

Was zwanger op 20, 22, 25, 28 en 30. Nu na 10 jaar nog een liefdes baby op 39 jaar.

één jaar geleden

Nog geen 28 jaar toen we wilden starten, maar cysten in mijn eierstokken staken daar een stokje voor :-) Ik zal er net wel / net niet 29 zijn als hij of zij er is.

één jaar geleden

Kinderwens op mijn 27, voor de eerste keer mama geworden op mijn 30 na fertiliteitstraject en ben 32 als de 2de er is 😊

één jaar geleden

Kinderwens begon stilletjes op 29, pas er echt voor gegaan na mijn 30ste verjaardag als datum klopt zou ik nog net 30 moeten zijn als kindje er is en anders 31.

één jaar geleden

Op m'n 27ste bevallen van mijn eerste dochter. Nu 10 jaar later opnieuw zwanger. Heel spannend allemaal 😊

één jaar geleden

Reactie op Sikka

Op nog net 22 jaar onverwacht zwanger geworden, 23 toen ze geboren werd. ...
Voelde je de miskraam dan ? Op hoeveel weken was dat?

één jaar geleden

Reactie op elien111

Voelde je de miskraam dan ? Op hoeveel weken was dat?
Op 4 weken, heel vroeg dus. Ik had geen pijn, mijn bloedverlies was anders. Minder bloed en het duurde 7 dagen. Het begon met eerst 2 dagen bruine afscheiding wat ook al niet van mijn gewoonte was.