19 Reacties

2 maanden geleden

Onze zoon van 13 weken slaapt de nacht door van 23u tot 7u sochtends, ka raadde dat zelf aan

2 maanden geleden

Wij laten haar altijd doorslapen ze is nu 10 weken en 5 dagen , soms slaapt ze 8 u soms 10 u door en drinkt altijd goed haar flesje ze word zelf wakker waneer ze honger heeft.. wij doen dit al vanaf 5 weken oud

2 maanden geleden

Dat is enkel in het begin volgens mij 🙈 vanaf week 4 zette ik geen wekker meer 😊

2 maanden geleden

Ik laat ze liggen tot ze zelf vraagt om te drinken. Ze wordt 1 a 2x wakker ‘s nachts.

2 maanden geleden

Mijn dochter deed 6-7 uren in de nachts al vroeg in de 1ste maand en nu mijn zoontje ook. De vroedvrouwen zeiden dat dat mag . Als ze genoeg drinken is er geen probleem als ze doorslapen. Want dat wil zeggen dat ze genoeg drinken voor de hele nacht

2 maanden geleden

Mijn dochter was al moeilijk wakker te krijgen int zh. Dus sinds thuiskomst van zh laat ik ze slapen snachts. Ze komt uit haar eigen als ze honger heeft… ze slaapt voor de moment 20h30-6u30 waarvan ze 1x half wakker is en eet rond 3u en dan drinkt ze geen volledige voeding omdat ze dan terug in haar diepere slaap valt

2 maanden geleden

Mijn zoontje is 11 weken en slaapt van 21u-22u tot 8u.

2 maanden geleden

Is afgeraden als ze nog niet terug op hun (geboorte)gewicht zitten zei mijn vroedvrouw. Mijn dochtertje sliep de eerste week al door maar moesten haar dus wakker maken om te eten, nu is ze 11 weken en weigert ze om nog door te slapen 😅

2 maanden geleden

Ik maak haar niet wakker, heb ik eigenlijk ook nooit moeten doen (behalve de 1e dag in het ziekenhuis). Ze wordt wel zelf wakker wanneer ze honger heeft 😊

2 maanden geleden

Tiaz slaapt van half 8- 8u tot morgen vroeg tussen 7 en 8. Wel geef ik hem nog een droomvoeding gekolfde melk als ik in mijn bedje kruip.

2 maanden geleden

Mijn zoontje is 10 weken nu en ik zet ook nog steeds de wekker. Mijn vroedvrouw zegt om er max 6u tussen te laten. Ik weet wel niet hoe lang dit nodig is... Ik ga het volgende keer alleszins vragen! En het is niet dat hij klein is of niet goed groeit ofzo. Is voor haar standaard.

2 maanden geleden

Ons zoontje is nu 12 weken en slaapt sinds een 3-tal weekjes door gaat tussen 20u-21u30 ongeveer slapen en slaapt dan door rond 6u-7u30. Hiervoor had ik ook altijd wekkers gezet

2 maanden geleden

Reactie op El_Rem

Mijn zoontje is 10 weken nu en ik zet ook nog steeds de wekker. Mijn vroedv ...
Ja mijne zegt dit dus ook daarom dat ik twijfel

2 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Is afgeraden als ze nog niet terug op hun (geboorte)gewicht zitten zei mijn ...
Idd vanaf dat ze voorbij hun geboortegewicht zijn en goed eten, hoef je je baby niet zelf wakker te maken 's nachts zei mijn vroedvrouw

2 maanden geleden

Hier een baby van tien weken, nooit wakker gemaakt om te drinken. Hij komt vanzelf als hij honger heeft. 🍀

2 maanden geleden

Voor de baby’tjes die vroeg gaan slapen voor de nacht. Slapen ze dan bij jullie in de living of wel al in hun bedje? Ik merk dat mijn zoontje nood heeft aan zijn bedje tussen 20-21u maar gaan jullie dan al mee slapen? Ik had begrepen dat volgens de regels van k&g ze 6 maanden onder toezicht moeten slapen en ging nu mee naar boven met hem. Maar gisteren begon hij plots om 19u al aan zijn lang blokje en zijn nacht! Wel beneden in de living maar eigenlijk was hij dan toch wat overprikkeld. 19u vind ik echt te vroeg hoor 😅

2 maanden geleden

Hier gaat ze slapen tegen half 10 en slaapt ze sinds 11weken in haar eigen kamertje. Wij zitten dan nog even beneden met de babyfoon.. en ze slaapt ook tot half 8 dus we maken ze niet wakker. Tegenwoordig zijn er wel veel regeltjes vind ik persoonlijk.. wij zijn ook groot geworden en toen was dat allemaal niet dus ik maak me geen zorgen zolang ze het goed stelt 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op El_Rem

Voor de baby’tjes die vroeg gaan slapen voor de nacht. Slapen ze dan bij ju ...
Eerst hield ik ze gewoon in mijn armen tot ik zelf ging slapen. Maar sinds een week ongeveer breng ik ze tussen 20h en 22h - afhankelijk van wanneer ze echt moe begint te worden - naar boven. Ze slaapt bij ons op de kamer in een co-sleeper. We zetten dan de babyfoon op.

2 maanden geleden

Hier nooit wakker gemaakt (ons zoontje niet en nu onze dochter ook niet) en altijd principe gehad dat baby’s zelf goed weten wat ze nodig hebben. Dochter van 10 weken slaapt al sinds 5 weken van 19u tot 4.30u en dan tot 7.30-8u en doet het keigoed!