7 Reacties

4 maanden geleden

Heeyy, Ik had hetzelde met mijn schoonmoeder. Ik heb tegen mijn vriend gezegd en hij heeft met haar gepraat.. zo viel ze alleen mijn vriend nog lastig en kreeg ik het minder mee. Heel veel succes nog!

4 maanden geleden

Ik heb toen vlakaf gezegd dat ik het vervelend vond om telkens dezelfde vraag te krijgen. Soms moet je gewoon grofweg duidelijk zijn blijkbaar… 🙄

4 maanden geleden

Duidelijk zeggen dat ze het wel zal horen als de baby er is. En verder niet reageren op haar berichten. Heel vervelend als mensen het constant vragen.. Wij kregen altijd de vraag: Hoe is het met de baby? (Toen ik nog zwanger was) Ons standaard antwoord was: die leeft nog 😂

4 maanden geleden

Is normaal. Beetje vervelend maar bekijk het positief. Je omgeving is geïnteresseerd. Het zou pas erg en pijnlijk zijn als je vraag niet krijgt…

4 maanden geleden

Ik heb nooit de uitgerekende datum gecommuniceerd. Je voelde wel dat ze “visten”, maar ik heb ook bewust van zodra ik thuis was van’t werk, langer gewacht om te antwoorden op berichtjes etc. Ik zou het wel gewoon aangeven. Als de baby er is, ga je het laten weten toch? Succes! 🍀

4 maanden geleden

Hoi! Ik had ook gewoon gezegd "jullie zullen het wel horen als hij er is". Niet iedereen, maar sommigen hebben dan wel door dat ze het niet constant moeten vragen... :)

4 maanden geleden

Ja, maar ik zie het niet als lastigvallen, ik vind het juist fijn dat iedereen aan ons denkt en meeleeft. Tot nu toe vind ik het totaal niet storend.