15 Reacties

8 maanden geleden

Ik vind ook dat mijn buik niet mooi rond is maar het begint wel wat te veranderen.. ik ben nu 26+3w

8 maanden geleden

Ik heb hetzelfde, 26+2 en ook een lage buik en niet mooi rond. Ik ben jaloers op de vele mooie buikjes馃槄 Nuja dat komt wel ng denk ik

8 maanden geleden

Idem hier! 25 weken nu en zit nog laag. Word daar soms heel onzeker van, je bent zeker niet alleen 馃槝 Heb wel geen ervaring met hoe het nog zal veranderen, is ook eerste zwangerschap hier.

8 maanden geleden

Reactie op MarieT

Idem hier! 25 weken nu en zit nog laag. Word daar soms heel onzeker van, je ...
Maakt me idd soms ook wel onzeker 馃槵

8 maanden geleden

Reactie op MarieT

Idem hier! 25 weken nu en zit nog laag. Word daar soms heel onzeker van, je ...
Niet onzeker worden, babietje heeft nog veel plaats en zal binnenkort vanzelf wat omhoog geduwd worden 馃槈

8 maanden geleden

Ik heb ook een lage buik. Volgens de gynaecoloog en vroedvrouw heeft dit te maken met je baarmoeder hoe je buik groeit laag of hoog

8 maanden geleden

Hier ook een lage buik. Sommigen beweren dat dit typisch voor een jongentje is dat je die meer naar voor en laag draagt... Ik heb nu wel toevallig een jongentje dus ik weet niet of dit bij jullie zo is馃槄

8 maanden geleden

Oon een lage buik zoals je ziet

8 maanden geleden

Reactie op prien

Hier ook een lage buik. Sommigen beweren dat dit typisch voor een jongentje ...
Ik heb een lage buik maar een meisje op komst 馃榿

8 maanden geleden

Reactie op prien

Hier ook een lage buik. Sommigen beweren dat dit typisch voor een jongentje ...
Heb ik ook al vaker gehoord, hier ook een jongente 馃挋 ik zag er al veel passeren die toch mooi rond dragen, ook van jongens 馃檲

8 maanden geleden

Reactie op claartje96

Oon een lage buik zoals je ziet
Wel een mooi ronde buik vind ik 馃ぉ mijne is nog niet zo rond

8 maanden geleden

Reactie op Eline156

Wel een mooi ronde buik vind ik 馃ぉ mijne is nog niet zo rond
Ooh ook mooi hoor! De mijne was tot 2weken terug ook zo. Ik ben nu bijna 27 weken & hij begint snel te groeien :D

8 maanden geleden

Hier ook een lage buik! Maar onze mini ligt wel al 4w met hoofdje naar beneden, dus geen idee of dit daar iets mee te maken heeft? (27w)

8 maanden geleden

Hier ook een lage buik, wel ronder maar hangt echt op mijn blaas. Vind het zelf ook niet zo mooi, maar ze zit goed dus ja nemen we dit erbij. 馃槀 ik ben 28w1d

8 maanden geleden

Heeft te maken met hoe je buik en baarmoeder groeit. Die van mij zit vrij laag en haar hoofdje naar beneden al sinds men 22 weken maar men buik is wel hoog al sinds het begin (28+4)