Wij geven nan complete comfort, is op zich al een klein beetje dikkere melk.
Ik twijfel om de laatste fles misschien wat in te dikken zodat hij wat langer kan slapen ‘s nachts.
Iemand ervaring met deze melk indikken? Welke indikking gebruiken jullie hiervoor?
Dat is van kind tot kind dat ze langer slapen snachts. Ik geef ook nan complete comfort, maar voor hij nr bed gaat geef ik gwn extra. Hij is 10 weken maar slaapt wel al ongeveer 1,5 week door snachts.
Dat is van kind tot kind dat ze langer slapen snachts. Ik geef ook nan comp ...
Ons zoontje is ook 10 weken en heeft altijd redelijk goed geslapen (blokjes van 5-6u soms) sinds een 4-tal dagen is hij elke nacht om het uur of om de 2u wakker 😩
Mijn zoontje is 2 weken te vroeg geboren, bij mij begint sprong 3 binnen 19 dagen. Het kan wel zijn dat het aan het sprongetje3 ligt en dat je zoontje er mss al eerder inzit..
Mijn zoontje is 2 weken te vroeg geboren, bij mij begint sprong 3 binnen 19 ...
Mijn zoontje is 5 dagen later dan de uitgerekende datum geboren. Als ik de signalen van sprong 3 bekijk dan herken ik idd wel al het een en ander, waaronder slechter slapen.. 😬
Wellicht zit hij al in die sprong, mijn dochtertje zit er ook een week vroeger in dan de app aangeeft en is er stilaan uit. Ik zou de Nan niet indikken alleszins.