34 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op ems1996

Serieus aan het aftellen 37w2d, ik dacht dat ze misschien vroeger zou komen ...
Hier ook een vrij zware baby wordt geschat als ik mijn datum haal rond de 4kg. Dus gaan ze volgende week kijken of hij nog steeds aan de zware kant is zoja dan gaan ze inleiden.

6 maanden geleden

Reactie op ems1996

Serieus aan het aftellen 37w2d, ik dacht dat ze misschien vroeger zou komen ...
Met een zware baby kan je ook perfect natuurlijk bevallen. Sowieso zouden ze na 40 weken niet echt veel meer groeien of verdikken, dat is een van de eerste dingen die ze ons hebben verteld bij de zwangerschapscursus. Niet te veel stressen, de baby kondigt zich wel aan wanneer ie er klaar voor is 😁 (Het gewicht dat ze bij de gynae vastleggen is ook maar een schatting, kan heel goed zijn dat je baby uiteindelijk 500 gram ofzo minder weegt dan voorspeld!)

6 maanden geleden

Reactie op Cartia

Hier ook een vrij zware baby wordt geschat als ik mijn datum haal rond de 4 ...
En wil jij dat? Bij ons hebben ze in de zwangerschapscursus duidelijk gemaakt dat een zware baby geen reden is om in te leiden. (Ik woog trouwens zelf 4,35 kg bij de geboorte.😅) Ik krijg waarschijnlijk ook een dikke baby (p99), maar mijn gynae heeft nog niets gezegd over een inleiding. Er is dan ook (tot nu toe) geen goede reden voor een inleiding. 😊

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

En wil jij dat? Bij ons hebben ze in de zwangerschapscursus duidelijk gemaa ...
Onze eerste zoon woog 3,5kg en dat was al een zware bevalling. 4kg zie Ikzelf niet echt zitten.

6 maanden geleden

Reactie op Cartia

Onze eerste zoon woog 3,5kg en dat was al een zware bevalling. 4kg zie Ikze ...
Dan is dat voor jou misschien inderdaad geen slechte keuze 😁 Veel succes met de bevalling 🙌🏻

6 maanden geleden

Reactie op StarsAreShining

Hier hetzelfde! Ik ben 37w5d en de tijd gaat zooooo traag vooruit. Ik heb a ...
Hier staat ook echt alles klaar, dus het enige dat ik kan doen is voor de 10de keer op een week de ramen kuisen. 🙈 Ik zit volop aan de frambozenbladthee en ananas. 😂

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Morgen 35 weken, en hoewel 5 weken in principe niet heel lang meer is ben i ...
Hier heel hetzelfde. Nu 35+1 en ik blijf ook werken tot 39 weken (als ik blijf zoals nu zal dit lukken,maar je weet nooit). En ik heb echt het gevoel van aub kom niet voor 12 juni 🤣 nog volop bezig met enveloppen schrijven,doopsuikers, kraamtas moet nog gemaakt worden, co-sleeper etc Ik ben ook nog niet overtuigd van mijn geboortepakje 🙈Hoewel ik niet graag zwanger ben door het onzeker zijn over mijn lichaam wil ik toch dat hij nog even blijft zitten 😁

6 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Hier heel hetzelfde. Nu 35+1 en ik blijf ook werken tot 39 weken (als ik b ...
Ik ben ervan overtuigd dat ik overtijd zal gaan, maar dat kan je nooit weten natuurlijk 😂 Maar inderdaad, aub niet voor 12 juni komen 😜 Doopsuikers en enveloppen zijn nu net de enige dingen die ik wel al een aantal weken klaar heb, behalve dan de snoepjes, die moeten we wel nog doen maar we hadden schrik dat ze anders helemaal uitgedroogd gingen zijn. Die doe ik dan wel tijdens mijn verlof ofzo. Maar komt goed, co-sleeper is ondertussen besteld en ben volop op zoek naar die kamer. Vluchttas maken duurt nu ook niet zo heel lang. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die nog niet 3 maanden op voorhand alles al af heeft 😂

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ik ben ervan overtuigd dat ik overtijd zal gaan, maar dat kan je nooit wete ...
Ik was van plan om park uit te zetten aan 32 weken. Maar telkens ik een mijlpaal bereik denk ik: 'nog 8 weken, nóg 7 weken, nóg 6 weken'. Telkens lijkt alles mij te vroeg 🤣 We zien dit weekend dan wel weer 😅

6 maanden geleden

Leerkracht in het middelbaar hier: de tijd gaat vlot vooruit met de naderende examens. Dat traag vooruit gaan heb ik nog niet. 😅 Alles op alles zetten dat de lln alles hebben wat ze nodig hebben voor moest ik uitvallen, maar in principe verbeter ik nog alles (moet pas een week op voorhand, dus vanaf 21 juni, stoppen). Dus de druk zit voldoende op de ketel om de tijd te zien vliegen 😅 met als gevolg nog geen doopsuiker ofzo, maar goed, zien we dan wel, als de examenperiode gestart is ofzo. Hopelijk kan ik blijven rondlopen en me inzetten zoals ik nu nog kan. Dan komt alles goed. Al merk ik wel dat de vermoeidheid begint te wegen.

6 maanden geleden

Ik begin emotioneel te worden als ik denk dat hij binnenkort niet meer in mn buik zal zitten 😅 hier nog ongeveer een 4,5 week te gaan. En de stress begint ook stilletjes aan op te komen omtrent de bevalling, en niet weten wat er op me af gaat komen als we thuis zijn met de baby… nog een weekje werken en dan eindelijk een beetje genieten van de “rust” welliswaar wel met nog wat dingen inelkaar te steken voor de kleine

6 maanden geleden

In het begin leek het alsof de tijd zo traag ging, en nu het vliegt voorbij! Mijn partner en ik waren er vandaag nog over bezig.. hoe snel het uiteindelijk is gelopen.. Moet wel toegeven de laatste loodjes wegen het meest, maar tel af in mijn achterhoofd “nog 3 weken” dan volgende week “nog 2 weken” van mijn part mag hij gaan komen 😅 ik ben er klaar voor

6 maanden geleden

Reactie op kimtjeeee

Ik begin emotioneel te worden als ik denk dat hij binnenkort niet meer in m ...
Met momenten heb ik het er ook wel moeilijk mee dat de baby niet meer continue bij mij gaat zijn en ik hem niet meer ga voelen bewegen in mijn buik. Maar ik wil hem zo graag ontmoeten!