34 Reacties

6 maanden geleden

Hier ongeveer hetzelfde. Ben nu 37w+4 dus bijna nog 2 weken te gaan, maar bij mij begint er iets of wat stress te komen en misschien ook een klein schrikje omdat ik niet goed weet wat op mij gaat afkomen. Vind het allemaal spannend en kijk er ook wel naar uit, maar toch...🙂

6 maanden geleden

Hier het omgekeerde, ben nu 36+2 en hoewel iedereen continu vraagt of ik aan het aftellen ben, heb ik het er echt moeilijk mee dat ik over enkele weken niet meer zwanger zal zijn. Ik ben nog niet klaar om hem te delen... Ons mannetje ligt nog in stuit dus het zal een geplande keizersnede worden, ik ben er dus vrij zeker van dat hij over 2 a 3 weken in mijn armen ligt en wordt zo angstig en emotioneel bij het gedacht alleen al...

MOD

6 maanden geleden

34+4 weken hier en de tijd kruipt ook voorbij 😅 ik breng mijn tijd door met opruimen, indelen van de verzorgtafel, doopsuiker afwerken en verzorgingsproducten voor de baby maken 🥰

6 maanden geleden

Hier 37 weken en het mag van mij elk moment gaan gebeuren. Ben het beetje zat dat mensen blijven zeggen het is niet lang meer he of loop je hier nog rond.

6 maanden geleden

Hier aftellen naar 27/5, dan weten we de datum van geplande keizersnede. Tenzij meneertje toch nog gedraaid is, dan is het een inleiding wegens insulinegebruik. Spannend!

6 maanden geleden

Reactie op NDL

34+4 weken hier en de tijd kruipt ook voorbij 😅 ik breng mijn tijd door me ...
En tiktokfilmpjes maken hihi. Maar ik vind ze leuk! 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Tinee

Hier het omgekeerde, ben nu 36+2 en hoewel iedereen continu vraagt of ik aa ...
Ik begrijp u, maar je gaat niet weten hoeveel liefde je gaat voelen als hij er is! 🥰

MOD

6 maanden geleden

Reactie op ShannaE

En tiktokfilmpjes maken hihi. Maar ik vind ze leuk! 🥰
Hahaha, dat ook ja! 🙈🙈

6 maanden geleden

Hier 38+4d, uitgerekend op 26 mei.. Had gehoopt dat het vannacht zou beginnen. Was al van de start van de zwangerschap heel erg naar vandaag toegetrokken. Gisteren bitter lemon gedronken, veel gewandeld, voetreflexmassage gedaan.. Maar niks gebeurd 😅 aangezien het vandaag waarschijnlijk niet zal gebeuren, zal ik het proberen van me afzetten en het op me laten afkomen. Maar inderdaad, die laatste dagen gaan zooooo traag voorbij 🙊 zwanger zijn is echt geduld uitoefenen op een whole other level he 😅🥰

6 maanden geleden

Reactie op Manon8300

Hier 38+4d, uitgerekend op 26 mei.. Had gehoopt dat het vannacht zou beginn ...
Nog eventjes!! Het kan voor alle dagen zijn! 🥰

6 maanden geleden

Ik word volgende week ingeleid op 37 weken, niet meer lang dus!

6 maanden geleden

Reactie op Evacons

Ik word volgende week ingeleid op 37 weken, niet meer lang dus!
Ooooh spannend! En de reden? Mooi op gewicht? Succes!!!

6 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Ooooh spannend! En de reden? Mooi op gewicht? Succes!!!
Nee reden kleine baby+ afnemen van vruchtwater. Dus beter uit de buik dan erin volgens gynecoloog

6 maanden geleden

Reactie op Evacons

Nee reden kleine baby+ afnemen van vruchtwater. Dus beter uit de buik dan e ...
Oh!! Komt helemaal goed! Courage!

6 maanden geleden

Reactie op Cartia

Hier 37 weken en het mag van mij elk moment gaan gebeuren. Ben het beetje z ...
Of de berichtjes van mensen die je heel de zwangerschap niet hebt gehoord om te weten te komen of je al bevallen bent 🙄🙄

6 maanden geleden

Hier hetzelfde! Ik ben 37w5d en de tijd gaat zooooo traag vooruit. Ik heb al 3 weken verschillende 'voortekenen' van de bevalling, maar er wilt zich niks doorzetten. Ik word gek bij alles wat ik voel, dan denk ik 'zou het eindelijk zo ver zijn?'. Maar het is telkens vals alarm... Ik begin nu zelfs 'schrik' te krijgen dat ik over de 40 weken zal gaan en dat kan mijn lichaam echt niet meer hebben! Jammer genoeg niet veel aan te doen behalve afwachten en proberen de tijd om te krijgen. Wij hebben alles al af voor de baby. En ik zit met extreme bekkeninstabiliteit. Dus ik ben nu vooral veel bezig met lezen, knutselen, kleine huishoudelijke taken, puzzelen, serie kijken, muziek luisteren,... Ik krijg de tijd niet altijd even gemakkelijk om en ik heb echt afleiding nodig om niet continu gefocust te zijn op alles wat ik voel 😅.

6 maanden geleden

Ooh echt ik vind ook dat de weken vooruit vlogen maar nu gaat het zooo traag. Elke dag denk ik ‘ik ben nu 37w, 37+1, 37+2, 37+3’… zo duurt een week lang. 🙈 Mijn nesteldrang weken zijn voorbij en het enige waar ik aan kan denken is: slapen. 😂

6 maanden geleden

Morgen 35 weken, en hoewel 5 weken in principe niet heel lang meer is ben ik echt nog niet aan het aftellen. De tijd vliegt nog steeds voorbij hier vind ik 😅 Ik heb ook nog te veel om handen: ik blijf werken tot 39 weken (vanaf 12 juni ga ik in verlof), wij (lees: vriend, schoonvader en vakmensen) zijn onze nieuwbouw nog aan het afwerken dus daar hebben we ook wel nog wat dingen te regelen zodat we op 1 juni kunnen verhuizen, en ik ben ook nog niet klaar met de baby-uitzet. Ik moet nog kleertjes kopen, een babykamer, een co-sleeper, alles moet nog gewassen worden 😅 Ik moet ook nog beginnen aan mijn vluchttas. Neen, aftellen zit er voorlopig nog niet in 🤭

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Ooh echt ik vind ook dat de weken vooruit vlogen maar nu gaat het zooo traa ...
Same haha 🙋! Elke dag sta ik op en denk ik 'weer een extra dag zwanger'. Mijn vriend soms ook 's ochtends 'oh jammer, er is vannacht weer niks op gang gekomen' 😛.

6 maanden geleden

Serieus aan het aftellen 37w2d, ik dacht dat ze misschien vroeger zou komen maar bleek toch nog niet zo diep te liggen dan ik dacht… 😫 Dus nu probeer ik vanalles zodat ik niet over de 40 weken ga want anders gaat het een hele zware baby worden en dan heb ik veel schrik voor een natuurlijke bevalling die ik graag zou willen… ik bedoel ‘willen’, want je weet nooit hoe het loopt. 🤞🏻