2 Reacties
2 maanden geleden
Hey, geef jezelf nog wat tijd. Je hebt echt een grote prestatie geleverd. Misschien is het mogelijk om wat te sporten ondertussen? Ik heb zelf ook wel wat moeilijk met dat ik niet afval. Enkel hetgeen ik bij de geboorte verloren ben is eraf. Verder nog niets vermagerd. En eerste keer sporten verliep ook niet van een leien dakje, maar ik geef het tijd. We komen er wel.
2 maanden geleden
Probeer het tijd te geven. Jouw lichaam is nog volop aan het herstellen van de bevalling. Daarbij nog alle hormonen en eventuele slaaptekort zorgen er ook voor dat het allemaal wat langzamer kan gaan.
Probeer dagelijks te bewegen, al is dit door een wandeling te maken met jouw kindje, zo genieten jullie er allebei van.
Eventueel kan je hulp inschakelen van een orthomoleculair therapeut, daar word veel dieper ingegaan op alles dan gewoon bij een di毛tiste.
Ik heb ik 2019 een maagverkleining gehad dus ik weet hoe moeilijk het mentaal vaak is maar probeer het los te laten.
Jouw vriend vind jou nu misschien mooier dan ooit, zo is het hier althans, terwijl ik ook onzeker ben