Hallo iedereen!
Ik heb een vraag, even kort; het is nu mijn 2de zwangerschap, mijn eerste ben ik verloren toen ik 5 weken was in april dit jaar. Vorige week ben ik te weten gekomen dat ik opnieuw zwanger ben.. Gemixte emoties erond kan je wel zeggen.. Nu zit ik aan 8 weken alles verliep goed, laten we goed tussen haakjes zetten, de misselijkheid, het overgeven en het kokhalzen bij elke felle geur allemaal symptonen dat ik de vorige keer niet had. Maar ik vroeg me iets af, ik heb gistere ochtend wat bloed afgeveegt en had kort erna wat bruinverlies.. nu is het roze.. Is dit een teken dat het weer een miskraam word? Ik heb geen buikpijn enkel wat rugpijn.. Mijn mama is overleden, ook al ben ik 25 dit is voor mij wat nieuw dus weet niet goed naar wie ik moet met al mijn “domme vragen”. Maandag heb ik wel een afspraak voor de eerste echo en zou dan bijna aan 9 weken moeten zitten als alles goed verloopt.. Ik neem elke dag mijn vitaminen plus ijzer erbij en vitamine D omdat ik die al moest nemen van de dokter van voor ik zwanger was, alles leek in orde toen ik bloed ging afnemen. Wat mij ook verbaasde omdat ik bij mijn eerste kindje veel tekorten had. Ik ben wel angstig voor de pijn van een miskraam opnieuw mee te maken.. Is roze verlies wel iets dat gebeurd bij 8 welen er word meestal gezegd dat dat rond 4 weken gebeurd? Maak ik mij zorgen voor niets? En iemand enige tips tegen de misselijkheid ? Ik neem pure gember pilletjes maar ze helpen niet echt helemaal..
alvast bedankt!
Xo Bella