39 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op charlzie

Hier hetzelfde. Ons dochtertje deed dat, en nu ons zoontje ook. Een hele na ...
Ik heb dezelfde ervaring, mijn andere kinderen hadden dit ook. Geen idee wat ik er aan kan doen en ze lijkt er inderdaad geen last van te hebben…

4 maanden geleden

Reactie op vickydm94

Slikt je baby ook regelmatig tussen door ? Ik herken dit maar bij ons meisj ...
Ik denk dat onze dochter ook een verborgen reflux heeft. Ze riekt naar zure melk, heeft vaak de hik, herkauwt en slikt vaak terwijl ze niet aan het drinken is, ... Ze heeft er volgens mij niet echt veel veel last van want ze komt goed bij, drinkt goed en slaapt ook wel goed. Ze huilt ook niet echt, maar ik zie aan haar gezicht dat het niet heel prettig is 😬 Ze gromt en kreunt ook altijd wanneer ze aan het wakkerworden is 😅

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ik denk dat onze dochter ook een verborgen reflux heeft. Ze riekt naar zure ...
Ze wil wel voortdurend de borst, ik vermoed dat dat niet van de honger is maar om dus de slokdarm wat te blussen 😔

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ik denk dat onze dochter ook een verborgen reflux heeft. Ze riekt naar zure ...
Hier ook verborgen reflux denk ik... wij gaan maandag naar de pediater ermee. Helse week achter de rug waarbij hij dus telkens wakker werd wanneer hij in zijn bedje gelegd werd door reflux waarschijnlijk. Smakken, slikken, tong uitsteken en precies kokhalzen, vaak hoesten...

4 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Hier ook verborgen reflux denk ik... wij gaan maandag naar de pediater erme ...
Kon dus niet anders dan ermee op de borst te slapen al rechtop zitten. Maar dab slaap jezelf ook amper eigelijk 😅

4 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Kon dus niet anders dan ermee op de borst te slapen al rechtop zitten. Maar ...
Ja, inderdaad, hier hetzelfde. Als ik lang genoeg wacht kan ik haar wel wegleggen, maar moet ze ook lang op de borst houden. Ik kan wel half slapen dan, maar je slaapt dan toch niet zo vast als anders...

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ja, inderdaad, hier hetzelfde. Als ik lang genoeg wacht kan ik haar wel weg ...
Neen inderdaad.. waakmodus 🙃

4 maanden geleden

Hier ook, precies een veel voorkomend probleem. Ma heb pas afspraak me de pediater tegen eind van de maand. Misschien toch eerder langsgaan? Of gewoon me de Vroedvrouw bespreken?

4 maanden geleden

Reactie op Biatha

Hier ook, precies een veel voorkomend probleem. Ma heb pas afspraak me de p ...
Ik heb dinsdag nog een afspraak bij K&G en donderdag bij mijn vroedvrouw. Ga het ook eerst daar eens vragen, en dan erna toch ook maar eens naar de kinderarts denk ik...

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ik heb dinsdag nog een afspraak bij K&G en donderdag bij mijn vroedvrou ...
Das juist ja, ik heb volgende week ook een afspraak bij k&g voor die gehoor test, ik kan het daar ook eens navragen.

4 maanden geleden

Reactie op Biatha

Hier ook, precies een veel voorkomend probleem. Ma heb pas afspraak me de p ...
Ook besproken eerst met vroedvrouw. Ze raadde aan om huil/lastig schema bij te houden en langs te gaan bij de kinderarts. Benieuwd wat eruit gaat komen

4 maanden geleden

Hier ook reflux, 6 weekjes oud, ook die kreuntjes, de hik, niezen, hoesten, verslikken.. Echt zielig.. Al naar kinderarts geweest maar zei gewoon standaard dingen zoals bedje schuin, rechtop na voeding etc maar doe ik allemaal al 😕

4 maanden geleden

Reactie op delphine1234

Hier ook reflux, 6 weekjes oud, ook die kreuntjes, de hik, niezen, hoesten, ...
Das alles ? 🥹 verder geen stappen... triest eigelijk

4 maanden geleden

Reactie op delphine1234

Hier ook reflux, 6 weekjes oud, ook die kreuntjes, de hik, niezen, hoesten, ...
Ja, doen we hier ook al. En ik lees overal dat het wel overgaat tegen dat ze 1 jaar oud zijn. Dat is nog 11 maanden bij ons 😬

4 maanden geleden

Ai, vandaag ook al 2 pampers met legergroene kaka. Dus waarschijnlijk een koemelkallergie 😕

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ja, doen we hier ook al. En ik lees overal dat het wel overgaat tegen dat z ...
Omg ocharme! Vind het super zielig voor haar!

4 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ai, vandaag ook al 2 pampers met legergroene kaka. Dus waarschijnlijk een k ...
Oei dat kan inderdaad ook! Courage! Ben wel blij om te lezen dat het niet enkel hier zo is!

4 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Das alles ? 🥹 verder geen stappen... triest eigelijk
Neen omdat ze wel goed groeit en aankomt voorlopig geen medicatie 🧐

4 maanden geleden

Reactie op delphine1234

Oei dat kan inderdaad ook! Courage! Ben wel blij om te lezen dat het niet e ...
Toch triestig eigenlijk... Gelukkig hebben ze hier geen herinneringen aan!