39 Reacties
MOD
4 maanden geleden
Reactie op vickydm94
Slikt je baby ook regelmatig tussen door ? Ik herken dit maar bij ons meisj ...
Ik denk dat onze dochter ook een verborgen reflux heeft. Ze riekt naar zure melk, heeft vaak de hik, herkauwt en slikt vaak terwijl ze niet aan het drinken is, ... Ze heeft er volgens mij niet echt veel veel last van want ze komt goed bij, drinkt goed en slaapt ook wel goed. Ze huilt ook niet echt, maar ik zie aan haar gezicht dat het niet heel prettig is 😬
Ze gromt en kreunt ook altijd wanneer ze aan het wakkerworden is 😅
4 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ik denk dat onze dochter ook een verborgen reflux heeft. Ze riekt naar zure ...
Hier ook verborgen reflux denk ik... wij gaan maandag naar de pediater ermee. Helse week achter de rug waarbij hij dus telkens wakker werd wanneer hij in zijn bedje gelegd werd door reflux waarschijnlijk. Smakken, slikken, tong uitsteken en precies kokhalzen, vaak hoesten...
MOD
4 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Kon dus niet anders dan ermee op de borst te slapen al rechtop zitten. Maar ...
Ja, inderdaad, hier hetzelfde. Als ik lang genoeg wacht kan ik haar wel wegleggen, maar moet ze ook lang op de borst houden. Ik kan wel half slapen dan, maar je slaapt dan toch niet zo vast als anders...
MOD
4 maanden geleden
Reactie op Biatha
Hier ook, precies een veel voorkomend probleem. Ma heb pas afspraak me de p ...
Ik heb dinsdag nog een afspraak bij K&G en donderdag bij mijn vroedvrouw. Ga het ook eerst daar eens vragen, en dan erna toch ook maar eens naar de kinderarts denk ik...
4 maanden geleden
Hier ook reflux, 6 weekjes oud, ook die kreuntjes, de hik, niezen, hoesten, verslikken.. Echt zielig.. Al naar kinderarts geweest maar zei gewoon standaard dingen zoals bedje schuin, rechtop na voeding etc maar doe ik allemaal al 😕
4 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ja, doen we hier ook al. En ik lees overal dat het wel overgaat tegen dat z ...
Omg ocharme! Vind het super zielig voor haar!
4 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ai, vandaag ook al 2 pampers met legergroene kaka. Dus waarschijnlijk een k ...
Oei dat kan inderdaad ook! Courage! Ben wel blij om te lezen dat het niet enkel hier zo is!
4 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Das alles ? 🥹 verder geen stappen... triest eigelijk
Neen omdat ze wel goed groeit en aankomt voorlopig geen medicatie 🧐