22 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op xdrmeg
Hahaha 😂 welja ik ben aan het twijfelen als dit inderdaad zo iets is, omda ...
Ja maar dit is voor nog mobiele mensen die niet echt incontinent zijn, zou niet handig zijn dan aangezien je dan alles moet uitdoen als je een nieuw broekje aanmoet. Ik zie vele zwangeren met zo een broekje na de bevalling. Lijkt me wel handig
7 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Heb al vaak gelezen dat mensen dat aangenamer vinden, maar is ook meer voor ...
Welja dat is het punt. Ben met maandverband/kraamverband heel snel geïrriteerd.. en zag enkele maanden geleden ergens iets ivm broekjes (wegwerp) voorbijkomen voor na bevalling en was dat nu aan het denken, en hoopte zo binnen enkele weken geen irritatie te hebben 😂 dus zoektochtje
7 maanden geleden
Reactie op xdrmeg
Welja dat is het punt. Ben met maandverband/kraamverband heel snel geïrrite ...
Na een keizersnede krijg je zo’n wegwerp netbroekjes waar je kraamverband indoet.
Ik denk dat je ook wel gewoon kan vragen of je er ook mag hebben maar hier moet je dus idd wel nog kraamverband indoen.
Na een week (afhankelijk van hoeveel bloed je nog verliest) zou je kunnen overstappen op menstruatieondergoed.
7 maanden geleden
Reactie op Sikka
Na een keizersnede krijg je zo’n wegwerp netbroekjes waar je kraamverband i ...
Zijn niet die netten dat ik bedoel en met menstruatieondergoed geen ervaring. Het was ook iets om weg te werpen 🤷♀️ nu zal me ook eens verdiepen in het ondergoed voor later misschien dan 😊
7 maanden geleden
Reactie op Biatha
Is dit misschien het geen wat je zocht ?
https://www.zeeman.com/nl_be/mens ...
Neen da zijn echt de menstruatieslips.. kdenk ni da da voldoende ga zijn na bevalling 😅 (geen ervaring mee). Kdacht dat het ‘broekjes’ van Always waren bv maar als ik dat opzoek kom ik bij incontinentie materiaal uit, dus dat klopt precies niet 😂 dus geen idee meer eigenlijk
7 maanden geleden
Reactie op xdrmeg
Ok klinkt interessant en misschien wel goed om uit te proberen 🙈 ik dacht ...
Haha ik denk zelf ook wel van schoon is het niet, maar zowieso na een bevalling ben je niet op je mooist. 😂 Dan heb je alleen maar liefde van je kindje nodig en je vergeet al wat je aan hebt! Ik denk ook het is het proberen waart want zo heel duur is het zeker niet! 😉
7 maanden geleden
Reactie op ems1996
Haha ik denk zelf ook wel van schoon is het niet, maar zowieso na een beval ...
Schoon zal het inderdaad niet zijn maar dat is inderdaad de minste zorg 😂 met maandverband/kraamverband heb ik irritatie dus alles is beter dan dat. 🙈 ben zojuist naar de winkel geweest en heb inderdaad dit mee van het ‘huismerk’ was een 5 euro (kan je niet voor sukkelen en het maar uitproberen 😅) en op de achterkant stond ook qua tegenhouden inlegkruisje, maandverband en dan zo’n broekje. Dus ideaal denk ik voor na de bevalling 😂