23 Reacties
MOD
2 maanden geleden
Reactie op jeska24
Ik doe toch een pyjama aan met lange mouwen.en kga mss een winterslaapzak g ...
Wij wonen in een nieuwbouw dus het is hier altijd behoorlijk warm. Volgens de aanbevelingen is ze nog warm aangekleed 's nachts, maar ik ga denk ik ook overschakelen naar een slaapzakje mét mouwen nu. 👀
2 maanden geleden
Reactie op jeska24
Ik deed bij men dochter als hey echt koud is 2 slaapzaken aan ipv een donsdeken. Als ze zo klein zijn kan een dons gevaarlijk zijn. Ons zoontje draait allekanten op in bed dus zou het nu ook metn2 slaapzaken doen
2 maanden geleden
Hier ook altijd, de handjes zijn nat en koud van erop te sabbelen. Dus als ik zijn pyjama erover plooi is zijn pyjama ook nat 😂🤷🏻♀️
2 maanden geleden
Deze nacht had ik ook twee ijsklompjes tegen me aan tijdens het voeden. Ze had een body met lange mouwen aan, een flanellen pyjama en een winterslaapzak en haar nekje voelde warm aan. Denk dus dat het weinig kwaad kan. Te warm kleden is ook niet goed dus zou eerder de nekplooi als maatstaf nemen.
2 maanden geleden
Reactie op jeska24
Zeker geen dekentjes gebruiken onder de 2 jaar. Als ze daar onder geraken, kunnen ze stikken.
2 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ja, en de armpjes ook 😰 Ze slaapt in een romper met korte mouwen en mouwlo ...
Amai! Wij doen haar al een romper met lange mouwen, pyjama en slaapzak met mouwen aan. 😂
MOD
2 maanden geleden
Reactie op Amaryllisbloem88
Amai! Wij doen haar al een romper met lange mouwen, pyjama en slaapzak met ...
Haha oei, da's nog wat warm voor hier denk ik 😅 Het is hier nu afgekoeld naar ongeveer 22-23°C 's nachts denk ik. De voorbije 2 maanden was het met momenten 27-28°C 😬