23 Reacties

2 maanden geleden

Ja Inderdaad bij mij ook. Vind dit ook erg.

2 maanden geleden

Hetzelfde hier! Heb zijn bedje verder van het raam gezet. We zullen zien of het helpt 🫣

2 maanden geleden

Hetzelfde hier.ik steek haar handjes onder de lakens maar ze vlug of tellen haalt ze ze er weer uit

2 maanden geleden

Ja, en de armpjes ook 😰 Ze slaapt in een romper met korte mouwen en mouwloze slaapzak. Echt ijsklompen 😅

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ja, en de armpjes ook 😰 Ze slaapt in een romper met korte mouwen en mouwlo ...
Ik doe toch een pyjama aan met lange mouwen.en kga mss een winterslaapzak gebruiken en een donsdeken

2 maanden geleden

Bij de slaapzakken van lovetodream zitten ze gelukkig ik de slaapzak. Want idd anders heel koud altijd. 😱

2 maanden geleden

Reactie op ems1996

Bij de slaapzakken van lovetodream zitten ze gelukkig ik de slaapzak. Want ...
*in

2 maanden geleden

Reactie op jeska24

Ik doe toch een pyjama aan met lange mouwen.en kga mss een winterslaapzak g ...
Wij wonen in een nieuwbouw dus het is hier altijd behoorlijk warm. Volgens de aanbevelingen is ze nog warm aangekleed 's nachts, maar ik ga denk ik ook overschakelen naar een slaapzakje mét mouwen nu. 👀

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Wij wonen in een nieuwbouw dus het is hier altijd behoorlijk warm. Volgens ...
Het begint nu ook wel wat af te koelen en haar slaapzak is ook te klein geworden, dus ideaal 🤭

2 maanden geleden

Reactie op jeska24

Ik deed bij men dochter als hey echt koud is 2 slaapzaken aan ipv een donsdeken. Als ze zo klein zijn kan een dons gevaarlijk zijn. Ons zoontje draait allekanten op in bed dus zou het nu ook metn2 slaapzaken doen

2 maanden geleden

Hier ook altijd, de handjes zijn nat en koud van erop te sabbelen. Dus als ik zijn pyjama erover plooi is zijn pyjama ook nat 😂🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Deze nacht had ik ook twee ijsklompjes tegen me aan tijdens het voeden. Ze had een body met lange mouwen aan, een flanellen pyjama en een winterslaapzak en haar nekje voelde warm aan. Denk dus dat het weinig kwaad kan. Te warm kleden is ook niet goed dus zou eerder de nekplooi als maatstaf nemen.

2 maanden geleden

Hier ook, en het gekke is: enkel en alleen de handjes... maxikrabwantjes helpen ook niet 😂

2 maanden geleden

Reactie op jeska24

Zeker geen dekentjes gebruiken onder de 2 jaar. Als ze daar onder geraken, kunnen ze stikken.

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ja, en de armpjes ook 😰 Ze slaapt in een romper met korte mouwen en mouwlo ...
Amai! Wij doen haar al een romper met lange mouwen, pyjama en slaapzak met mouwen aan. 😂

2 maanden geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Zeker geen dekentjes gebruiken onder de 2 jaar. Als ze daar onder geraken, ...
Ah ok

2 maanden geleden

Ja hier ook. Des ondanks haar kamer 25 graden aangeeft…. Heeft ze van de mama denk ik… zelf voelt ze ideaal van temperatuur aan.

2 maanden geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Amai! Wij doen haar al een romper met lange mouwen, pyjama en slaapzak met ...
Haha oei, da's nog wat warm voor hier denk ik 😅 Het is hier nu afgekoeld naar ongeveer 22-23°C 's nachts denk ik. De voorbije 2 maanden was het met momenten 27-28°C 😬

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Haha oei, da's nog wat warm voor hier denk ik 😅 Het is hier nu afgekoeld n ...
Amai, hier al afgekoeld naar 17gr. Beneden breek ik soms de koude al wat met de verwarming. Ik moet zeggen dat hij wel goed slaapt, ipv met die hete temperaturen 😆

2 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Amai, hier al afgekoeld naar 17gr. Beneden breek ik soms de koude al wat me ...
Oh brr, dat wordt nog fris dan in de winter 😅 Ja, borstvoeding is ook wel een pak minder zweterig nu 😂