22 Reacties

3 maanden geleden

Die van ons had ook 39 graden heb extra papje gegeven en geen medicatie was ochtend erna voorbij

3 maanden geleden

Maar volg vooral je eigen gevoel zou ik zeggen!

3 maanden geleden

Mij zeiden ze altijd als ze onder de 3 maanden 38 graden of meer hebben, moet je dokter contacteren of pediatrie...maar gelijk nu is het inderdaad een moeilijken combinatie vaccinatie+ warmste dag van het jaar. Hier zei de dokter daarnet dat we pas naar dokter of huisartsen post moesten bellen vanaf 38.2 (met hitte rekening houdende). Ms eens bellen naar de huisarts van wacht of pediatrie? Je bent dan zeker wat je moet doen.

3 maanden geleden

Als medicatie niet helpt binnen het uur, moet je inderdaad naar de dokter. Ik zou ook naar spoed gaan. Daar gaan ze echt niet raar kijken dat je komt. Zeker met deze hitte…

3 maanden geleden

We gaan vertrekken!

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

We gaan vertrekken!
Hopelijk alles ok! Laat iets weten!

3 maanden geleden

Oké nu voel ik me slecht dat ik niet gegaan ben met mijn kindje 😅 hopelijk bij jullie ook alles oké. Laat iets weten

3 maanden geleden

Reactie op Evacons

Oké nu voel ik me slecht dat ik niet gegaan ben met mijn kindje 😅 hopelijk ...
Tis de warmte ook he... maar odt wel gezakt naar 38.9 dus ik wacht nog een half uurtje af 😏

3 maanden geleden

Ik wacht nog een half uurtje af, odt gezakt naar 38.9 🍀🍀🍀

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Tis de warmte ook he... maar odt wel gezakt naar 38.9 dus ik wacht nog een ...
Heb je extra flesje of borstvoeding gegeven ?

3 maanden geleden

Reactie op Evacons

Heb je extra flesje of borstvoeding gegeven ?
Nee ik maak hem om het uur wakker want hij drinkt maar 10ml per keer.. wel goeie pipi pampers

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Nee ik maak hem om het uur wakker want hij drinkt maar 10ml per keer.. wel ...
Heb hem beneden int park gelegd met de venster wagenwijd open 😔

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Heb hem beneden int park gelegd met de venster wagenwijd open 😔
Komt goed, koorts is een ‘normale’ reactie op vaccinaties. In het oog houden dat het niet boven die 39 graden gaat, maar volg gewoon je gevoel. Je kan ook altijd bellen naar spoed..

3 maanden geleden

Het was net 39.1 en nu gezakt naar 38.9 dus ik wacht nog even af

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Het was net 39.1 en nu gezakt naar 38.9 dus ik wacht nog even af
Hoe is het nog geweest? Hopelijk heeft hij er niet veel last van gehad ? Hier had de extra voeding voor slapengaan geholpen. Heeft 5uurtjes aaneen geslapen en geen koorts. Nu is hij terug 3.5 uurtjes verder en nog aan het slapen. Hopelijk vandaag geen koorts🙏

3 maanden geleden

Reactie op prien

Hoe is het nog geweest? Hopelijk heeft hij er niet veel last van gehad ? Hi ...
Tis blijven zakken dus gelukkig niet moeten gaan.🥳 Veel geslapen en net eindelijk nog eens goed gedronken. Nu terug in slaap. Ben beneden gebleven met hem want boven is het momenteel 27 graden. Ik duim voor jullie!

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Tis blijven zakken dus gelukkig niet moeten gaan.🥳 Veel geslapen en net ei ...
Goed om te horen ❤️Hier was het ook vannacht op bepaald moment 29 graden in kamer en heb deze nacht alles opengezet 😅 we zitten nu aan 26 graden. Hopelijk komt de koelte terug in huis.... Ik ben toch geen fan van zo een warme dagen pff

3 maanden geleden

Reactie op prien

Goed om te horen ❤️Hier was het ook vannacht op bepaald moment 29 graden in ...
Nee idd en zeker niet als ze spuitjes moeten krijgen. Kwas toch wat in paniek 😔

3 maanden geleden

Reactie op prien

Goed om te horen ❤️Hier was het ook vannacht op bepaald moment 29 graden in ...
Hier ook echt geen fan. Ben continue ongerust dat ze te warm heeft of gaat oververhitten en als ze ‘s nachts in haar pamper ligt vraag ik me af of ze niet frisjes heeft 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Hier ook echt geen fan. Ben continue ongerust dat ze te warm heeft of gaat ...
Ja idd.. twas hier ook van jamaja wat als hij tocht voelt of wat met de muggen... Al die afwegingen