Ons zoontje nu 4 maand is al vanaf het begin een hele onrustige baby .
Na 4 maanden rondlopen ben ik het ondertussen wel zat om hem zo te zien .
Toen hij 2 weken oud was huilde hij uren aan een stuk , aangezien mijn zoontje van 12 vroeger KMA had dacht ik dat ons zoontje het misschien ook zou kunnen hebben . Hij gaf heel veel melk terug en huilde veel maar hij at zijn flesjes wel altijd leeg , had geen eczeem en kwam goed bij (stoelgang was eigenlijk ook normaal ) hij heeft toen 2 weken nutramigen gehad ging goed en was duidelijk rustiger voor 2 weken . Toen begon de onrust terug meer en meer . Over gegaan op neocate maar dit was helemaal een ramp veel terug geven piepende ademhaling en onrust .
Op aanraden van de kinderarts novarice geprobeerd .
Dit was een succes voor een kleine 2 weken en toen begon hij zuur over te geven , zelfs 3u na de maaltijd kwam het zuur er in een boog uit , overstrekken , klakken met tong en extreem veel speeksel .
Dit is tot de dag van vandaag nog steeds aanwezig en heeft er duidelijk last van . Ik geef hem na elke maaltijd gaviscon en dat haalt de scherpe kantjes er meestal wel vanaf .
Tussendoor heeft hij 2 weken koemelk gedronken en buiten meer zeuren had hij weinig last (zeuren doet hij onder de novarice ook )
Nu twijfel ik of het koemelkallergie is of reflux (verborgen)
Osteopaat zag geen probleem maar ik ondervind het thuis helemaal anders