Hey!
Ik zie dat deze groep nog niet zo actief is dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een groepje te hebben waar we elkaar kunnen leren kennen en ervaringen te delen over onze zwangerschap.
Vandaag echo nr 2 gehad (na een spoedecho vorige week door bloeding). Ben vandaag 7w2d, baby was al bijna 3x zo tov een week geleden 😱 En weer een hartje zien kloppen 😍😍
Normaal is de volgende echo pas op 12 weken maar omdat ik dan 5 weken moest wachten, stelde de gynae voor om nog een echo tussendoor te doen zodat ik toch wat geruster ben. 😍
Ja? Als ik die tabellen zo zie denk ik oei, dit is weinig 🙈
Nee hoor, kan zijn dat jij gewoon wat tragen HCG aanmaakt maar ik vind het voor die termijn nu niet perse weinig hoor.
Bij week 5 staat 217-7 138
Bij week 6 staat 158-31 795
Past toch perfect bij de 5 weken! 😊
Ja? Als ik die tabellen zo zie denk ik oei, dit is weinig 🙈
Neen hoor, de waarden die je erbij ziet staan zijn allemaal “normaalwaarden” dus het maakt niet uit of je bij het lagere of hogere deel zit, het is perfect normaal 😉
Hcg gisteren stond op 1716, nog steeds wel laag voor 5+4 denk ik? Nog mens ...
Wat zei de dokter? Als er een probleem is zou die dat wel aankaarten denk ik hoor. En niet gaan vergelijken met anderen. (Deed ik ook 🙈) maar de dokter zei me dat je geen appelen en peren kan vergelijken. Dat is voor iedereen weer zo anders. Wnn is je 1ste echo alweer?
Wat zei de dokter? Als er een probleem is zou die dat wel aankaarten denk i ...
Mijn dokter is op vakantie.. maandag bel ik ze even om te horen wat ze er van zegt :-) is wel op een week van 64 naar 1716 gegaan 🙈 eerste echo is pas 22/11 🫠 lijkt nog immens ver
Mijn dokter is op vakantie.. maandag bel ik ze even om te horen wat ze er v ...
Is dan toch flink gestegen hé! Die eerste echo leek toen bij mij ook een eeuwigheid te duren. Gelukkig ging ik nog weekje naar zee met mijn bestie. Daarna moest ik thuis nog 7d aftellen. Nu is het alweer aftellen naar 22/11 voor de 2e 😊