115 Reacties
één jaar geleden
Reactie op gewoonkelsey
Hebben jullie ook vaak last van pijn in buik? Het lijkt op menstruatiepijn. ...
Ja, is normaal 😊
één jaar geleden
Reactie op panneke96
Hoi allemaal! Eerste keer zwanger. Eerste bloedtest was heel vroeg, ik kon ...
Ik heb hetzelfde voor en ik wacht nu op mijn 2e bloedtest, maar dit is al zo geruststellend om te lezen, dankjewel hiervoor 🙏🏻 vond het echt eng om zo’n lage waarde te zien in vergelijking met anderen. Hopelijk straks goed nieuws
één jaar geleden
Reactie op Sikka
Heb jij je resultaten al? 😁
Ja mijn waarden zijn goed doorgestegen, morgen opnieuw een test om te kijken of het nog goed gestegen is. Als dat ook goed zit, dan afspraak maken voor een echo op 6-7 weken :) aftellen!
één jaar geleden
Wat een emotionele rollercoaster vandaag. Na 1.5 week bruinverlies, kreeg ik vanmiddag ik ineens stromend bloedverlies (alsof ik mijn regels had). Ik ging er vanuit dat ik een miskraam kreeg dus belde in alle paniek naar de gynaecoloog en mocht gelukkig onmiddellijk langskomen. En wat zagen we daar? Een kloppend hartje 😍😍😍 Zo blij en zo onverwacht! Maar wat een emotionele rollercoaster was me dat...
één jaar geleden
Reactie op Tinee
Wat een emotionele rollercoaster vandaag. Na 1.5 week bruinverlies, kreeg i ...
Wow zo blij voor jou! Ik heb sinds gisteren een beetje roze / bloedverlies gehad, echt maar paar druppels.. vandaag weer en nu is het gestopt. Verder voel ik niks maar ik ben superbang :( ik heb naar gynaecoloog gebeld en zij stelde me gerust dat het normaal is en nog niet verontrustend.. hopen dat het zo blijft, ben morgen net 6 weken 🙏🏻
één jaar geleden
Reactie op S.mdn
Hcg 64.. 4w en 3 dagen ver 🤨 klinkt niet al te goed als ik het hier zo le ...
Geen paniek! Mijn HCG was op 4 weken en 5 dagen ook maar net 100. Door gebruik van ovulatietesten wist ik precies wanneer de bevruchting was. Afgaande op mijn uitgerekende datum (vastgelegd bij gynaecoloog) was ik toen bij mijn bloedcontrole gewoon nog net geen 4 weken waardoor dit wat lager ligt ;-) HCG stijgt heel snel, dus een paar daagjes kunnen een enorm verschil maken. Proficiat alvast!
één jaar geleden
Heb net toch nog maar eens een test gedaan.. de lage hcg (64) in mijn bloed vorige week maakte mij een beetje onzeker. De test gaf vorige week 1-2 weken aan en deze week 2-3 weken, hieruit kan ik opmaken dat mijn hcg gestegen is volgens mij ? Toch? Heb donderdag toch nog een afspraak gemaakt bij de dokter voor een 2e bloedtest. 😅
één jaar geleden
Hallo iedereen, ik heb vandaag mijn eerste zwangerschap echo gehad na een lang traject van opvolging (hormonen, pregnyl). Ik zou 6a7 weken zwanger moeten zijn.
De arts gaf me geen goed nieuws. Geen hartje te horen en de dooierzak was te groot tgo het vruchtje... donderdag mag ik terug op controle ... heeft iemand dit al nog meegemaakt ? 😢