7 Reacties

één jaar geleden

Ik heb enkele broeken bij h&m en van mamalicious besteld. Bij h&m hadden ze eentje met lage buikband, deze past al goed. De hoge banden beginnen ook te passen, al zijn deze nog los. Ik heb ook een ‘broekverbreder’ gekocht bij h&m, dit is een tussenstukje om je eigen broeken wat langer te kunnen dragen. Voor de rest ook veel kleedjes hier. Ik kan gewone panty’s nog enkele uurtjes verdragen, eens thuis vliegen ze uit! 😅

één jaar geleden

Ik heb onlangs zwangerschap panty's gekocht bij h&m en ze zitten heerlijk! Broeken vind ik ook nog te vroeg, ook al passen m'n jeansbroeken niet meer.

één jaar geleden

Ik draag wel al zwangerschapsbroeken. Ik draag normaal veel broeken met een hoge taille en deze begonnen wel te spannen, zeker naar het einde van een werkdag toe. In plaats van mezelf te pijnigen met een groter opgeblazen gevoel, wissel ik nu af tussen jeggings en zwangerschapsbroeken met een lagere buikband :-)

één jaar geleden

Ik heb er week geleden gekocht in JBC van atelier mama en echt goed. Nu 13 weken zanger.

één jaar geleden

Ik ben vandaag gaan shoppen in de outlet van kangerou zwangerschap kledij. De moeite ook voor jas zwangerschap-draagjas

één jaar geleden

Ik ben heel ziek geweest in het 1e trimester en kon niets eten (af en toe een droge cracker), zelfs water bleef niet altijd binnen. Ik ben daardoor 15 kg afgevallen... Nu ben ik 13w+5 en weer 3kg bijgekomen, maar door het gewichtsverlies zitten mijn gewone kleren nu wat losjes 😅 Ik hoop die dus nog een paar weken te kunnen dragen. Daarna hoop ik zo min mogelijk zwangerschapskleding te kopen. Losse broeken met een elastiek, wijde bloes en veel jurkjes. Die kan ik dan na de zwangerschap als het goed is ook nog dragen. Een zwangerschapspanty en -ondergoed zal ik me waarschijnlijk wel aanschaffen.

één jaar geleden

Ik ben nu 13w5d, maar kon al heel snel geen gewone jeans meer verdragen. Ik heb een paar zwangerschapsbroeken waarvan de buikband nog te groot is, maar met een topje erover stoort dat niet en blijft alles wel op z'n plaats. Heb ook 1 broek zonder buikband, maar die heeft zo'n driehoekige elastieken links en rechts (zwarte broek, zwarte elastieken) en die zit heerlijk. Heb ook een zwangerschapspanty gekocht en hoewel er zeker nog veel meer buik zal inkunnen, zit ie nu ook al fijn aangesloten. En zoveel aangenamer dan een gewone panty! Echt niet twijfelen!