20 Reacties

7 maanden geleden

Ik had zelf nog een kort slaapkleedje van hunkemöller. Was ook zeer handig voor een epidurale verdoving en het had knopjes bovenaan dus die konden goed open voor de skin to skin. Ik zou gewoon zoeken naar zoiets zonder daar uitzonderlijk veel geld aan uit te geven!

7 maanden geleden

Heb ook al vaak naar 'het bevallingsjurkje' zitten kijken, maar vind ze ook wat duur. Heb wel al gezien dat andere merken heel gelijkaardige nachthemden verkopen, dus ik ga denk ik toch iets kopen dat er op lijkt 😊

7 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Heb ook al vaak naar 'het bevallingsjurkje' zitten kijken, maar vind ze ook ...
Bij c&a staan er een aantal slaapkleedjes te koop rond de 24 euro! Is een iets leukere prijs 🙈

7 maanden geleden

Reactie op lauraDN

Bij c&a staan er een aantal slaapkleedjes te koop rond de 24 euro! Is e ...
Bedankt voor de tip! Daar ga ik zeker eens kijken dan 😁 Ik ga ook op Vinted eens rondneuzen, daar staat misschien ook nog wel iets tussen

7 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Bedankt voor de tip! Daar ga ik zeker eens kijken dan 😁 Ik ga ook op Vint ...
Voedingsnachthemd blijkbaar 🙈 nog handig voor na de bevalling dus ook!

7 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Heb ook al vaak naar 'het bevallingsjurkje' zitten kijken, maar vind ze ook ...
Mocht je iets gelijkaardig vinden, mag je dit zeker eens doorsturen!

7 maanden geleden

Reactie op MrsVanderhaegen

Mocht je iets gelijkaardig vinden, mag je dit zeker eens doorsturen!
Zal ik doen! Ik was nog niet specifiek aan het zoeken, maar krijg af en toe wel eens reclame. Denk dat het van Zalando was 😅

7 maanden geleden

Ik heb deze besteld! Met knoopjes vooraan voor skin to skin & borstvoeding, en knoopjes op de rug voor eventuele epidurale!

7 maanden geleden

Ik heb er van het bevallingsjurkje gekocht via vinted. Voor 2 heb ik €30 betaald. Zo goed als nieuw, en draag het nu ook al. Het is geweldig ☺️

7 maanden geleden

Het kleedje van de bevalling kan je dan toch nadien niet meer aandoen in het ziekenhuis?

7 maanden geleden

Ik heb deze van op SHEIN gekocht, kan helemaal open, dus leek mij wel gemakkelijk, de kwaliteit is ook heel goed!😊 SHEIN Casual Eenkleurig Zwangerschap loungewear Voorpand met Knoopjes http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VJ58JrpqqAa&localcountry=BE&url_from=GM7498539779636146176

7 maanden geleden

Reactie op sof94

Het kleedje van de bevalling kan je dan toch nadien niet meer aandoen in he ...
Nee, daar hangt bloed op 😅

7 maanden geleden

Reactie op sof94

Het kleedje van de bevalling kan je dan toch nadien niet meer aandoen in he ...
Die kans is idd klein aangezien daar waarschijnlijk verschillende vlekken op zullen zitten 🤭

7 maanden geleden

Shein is perfect hiervoor! Veel keuze

7 maanden geleden

Hangt ook van je ziekenhuis af waar je zal bevallen of je zelf outfit kan kiezen of niet, in sommige ziekenhuizen moet je zo een chirurgisch hemd aandoen 😁

7 maanden geleden

Ik ben vandaag enkele slaapkleedjes gaan halen in de Zeeman. Heel tevreden en schappelijke prijs (nog geen €10 per stuk dacht ik). Je hebt er met lange mouwen, korte, met of zonder knoopjes, iets losser of langer...

7 maanden geleden

Gisteren in ziekenhuis gevraagd en ze raden vooral iets makkelijker aan die vuil mag worden. Dus lange t shirt of lang hemd... En eenmaal na de bevalling doen ze toch andere kleren aan na douche. Daarna kan je MS iets meer fancy aandoen. Ook natuurlijk wel aangeraden om iets los aan te hebben voor verzorging/borstvoeding...

7 maanden geleden

Hier had ik ook speciaal een gemakkelijk kleedje aan gedaan, maar kreeg ik zo'n ziekenhuishemdje. Op zich wel praktisch, dan moet je er geen rekening mee houden dat het vies wordt. Misschien eens informeren?

7 maanden geleden

Reactie op ruthie0207

Hier had ik ook speciaal een gemakkelijk kleedje aan gedaan, maar kreeg ik ...
Heb even gekeken in de brochure, maar er staat op dat ik zelf iets moet voorzien. Zou anders wel praktisch zijn inderdaad.