20 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Heb ook al vaak naar 'het bevallingsjurkje' zitten kijken, maar vind ze ook ...
Mocht je iets gelijkaardig vinden, mag je dit zeker eens doorsturen!
7 maanden geleden
Ik heb deze besteld! Met knoopjes vooraan voor skin to skin & borstvoeding, en knoopjes op de rug voor eventuele epidurale!
7 maanden geleden
Ik heb er van het bevallingsjurkje gekocht via vinted. Voor 2 heb ik €30 betaald. Zo goed als nieuw, en draag het nu ook al. Het is geweldig ☺️
7 maanden geleden
Ik heb deze van op SHEIN gekocht, kan helemaal open, dus leek mij wel gemakkelijk, de kwaliteit is ook heel goed!😊
SHEIN Casual Eenkleurig Zwangerschap loungewear Voorpand met Knoopjes
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VJ58JrpqqAa&localcountry=BE&url_from=GM7498539779636146176
7 maanden geleden
Reactie op sof94
Het kleedje van de bevalling kan je dan toch nadien niet meer aandoen in he ...
Die kans is idd klein aangezien daar waarschijnlijk verschillende vlekken op zullen zitten 🤭
7 maanden geleden
Gisteren in ziekenhuis gevraagd en ze raden vooral iets makkelijker aan die vuil mag worden. Dus lange t shirt of lang hemd... En eenmaal na de bevalling doen ze toch andere kleren aan na douche. Daarna kan je MS iets meer fancy aandoen. Ook natuurlijk wel aangeraden om iets los aan te hebben voor verzorging/borstvoeding...
7 maanden geleden
Hier had ik ook speciaal een gemakkelijk kleedje aan gedaan, maar kreeg ik zo'n ziekenhuishemdje. Op zich wel praktisch, dan moet je er geen rekening mee houden dat het vies wordt. Misschien eens informeren?
7 maanden geleden
Reactie op ruthie0207
Hier had ik ook speciaal een gemakkelijk kleedje aan gedaan, maar kreeg ik ...
Heb even gekeken in de brochure, maar er staat op dat ik zelf iets moet voorzien. Zou anders wel praktisch zijn inderdaad.