18 Reacties

3 maanden geleden

Mijn boy is 56 en 4.120kg en sinds gisteren maatje 62 begonnen aandoen en past goed ☺️😁

3 maanden geleden

Hier 8 weken, 56cm, 5kg930 en zit in maat 62 😆 en bij sommige merkjes is dat soms al te klein 🙊

3 maanden geleden

Ik laat het hier morgen weten, hoe groot ze is. Maar maatje 56 zit perfect

3 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Ik laat het hier morgen weten, hoe groot ze is. Maar maatje 56 zit perfect ...
Bodies zelfs soms nog 50.

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hier 8 weken, 56cm, 5kg930 en zit in maat 62 😆 en bij sommige merkjes is d ...
Tshirtjes lukt soms nog in 56.

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hier 8 weken, 56cm, 5kg930 en zit in maat 62 😆 en bij sommige merkjes is d ...
Zou ik dan al een 68 nodig hebben mss eind september 🙊

3 maanden geleden

Ons zoontje is bijna 9 weken en heeft momenteel nog maatje 50. Weegt 4kg840 en is 57cm. Denk dat je al wel zou kunnen gaan richting maatje 62.😊

3 maanden geleden

Reactie op Shmommy

Zou ik dan al een 68 nodig hebben mss eind september 🙊
Hier in ieder geval wel en heb zoveel mooie herfstkleertjes in maat 62 😬

3 maanden geleden

Hier al in bodys 62, t shirts lukken soms nog in maat 56, broekjes ook al 62.

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Hier in ieder geval wel en heb zoveel mooie herfstkleertjes in maat 62 😬
Ohnee dan moet ik misschien nog zomerkleren zoeken in een 68 voor op vakantie haha

3 maanden geleden

Zoontje is 11 weken, woog vorige week 4,565 kg en was 56,5 cm. Broekjes passen soms nog van maat 50, soms 56. Blousjes meestal maat 56 of 62. Is heel merkgebonden!

3 maanden geleden

Hangt heel hard af van lichaamsbouw, soort kleren en merk denk ik... Onze dochter is bijna 7w oud en weegt ca. 6kg. Ze is voor het laatst gemeten 3 weken geleden en mat toen 56,5 cm. Ze draagt maatje 56 (of dubbele maat 50/56) 😊

3 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Bodies zelfs soms nog 50.
Dus ze is vandaag 8 weken. 57,8cm groot en de volle 4kg820. Maatje 50/56 in bodies, 56 in kleertjes.

3 maanden geleden

Dochtertje is 5 weekjes en is 52cm en +/- 3,6kg ze draagt nu body's maat 50/56 en andere kleren maat 56

3 maanden geleden

Reactie op kimmiejj89

Mijn boy is 56 en 4.120kg en sinds gisteren maatje 62 begonnen aandoen en p ...
Ooh dat is het exacte geboortegewicht en de lengte van ons Line! 😍 voor haar paste maat 56 als gegoten.

3 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Ooh dat is het exacte geboortegewicht en de lengte van ons Line! 😍 voor ha ...
Oh wauw, zo een grote meid! ❤️ Ik heb al heel erg vaak aan jou gedacht! ❤️

3 maanden geleden

Je kindje zal dan +- 12w zijn. Je kan je vraag misschien eens stellen in de geboortegroep van mei? Ik denk dat die mama’s je een beter beeld gaan kunnen geven hoeveel hun kindjes rond 12w wogen en welke maat ze hadden.

3 maanden geleden

Hier op 7 weken 60 cm en 5kg640. Inderdaad heel merk gebonden, sommige bodies zonder mouwen kan hij nog in 50/56, maar sommige bodies maat 50 hebben hem nooit gepast. Maat 62 heeft hij soms ook al aan, en van sommige merken zelfs 6 maanden kleding… ik raad in ieder geval aan om regelmatig door je kleerkast te gaan om te kijken welke grotere maten kleiner uitvallen en dus al eerder gedragen zouden kunnen worden, want sorteren op maat werkt hier dus niet zo goed 😅