8 Reacties

één maand geleden

Onze dochter had koude vingertjes maar was aant zweten toen ze op mij lag. Ze had een romper met korte mouwen aan. Een lang broekje met een sweater en kousen ook. Ik vind het moeilijk om een goede jas te vinden die je gemakkelijk kan aan doen bij zo’n klein mensje. Als we buiten gaan gebruiken we zwz een warm dekentje, stoffen schoentjes en een muts extra ook Dus ik volg.

één maand geleden

Binnen hou ik het op "gewone" kledij, heb evt wel wat dikkere broekjes / fleece broekjes en dikkere pulletjes. Ook een romper met lange mouwen ipv korte mouwen is nog een optie' Voor buiten heb ik berenpakjes voorzien als "jas". Evt aangevuld met nog een dekentje als dat nodig zou zijn in de koets. Ik heb zelf ook een jas waarin hij mee in kan als hij in de draagzak zit, dus dat lijkt me wel warm genoeg.

één maand geleden

In dz hema verkopen ze joggingssi die wat dikker zijn met fleece, lekker warm. Onze dochter draagt die. Verder hebben we een warmbloedige dochter… maar als we buiten gaan draagt ze een lange broek, body korte mouwen, tshirt lange mouwen en sokjes of een kleedje en tshirt lange mouwen en kousebroek. Ze draagt ook zo’n sloefje (mijn eerste schoentjes) Hebben ook altijd een lakkentje op zak. En jasje van dreambaby (tussenin)

één maand geleden

Wij hebben in zeeman zo een michelin jasje nu gekocht voor 18euro. ging dit aandoen voor buitenwandelingen enzo

één maand geleden

Hier ook fan van berenpakjes, zowel wij als de baby! Veel extra warmte, voetjes ook goed warm en voor binnenkort hebben we ook al wantjes, want de handjes zijn inderdaad moeilijk. Voorlopig gebruiken we kousjes voor over zijn handen, dat scheelt wel al een beetje.

één maand geleden

Wij proberen zoveel mogelijk wollen kledij te kiezen voor ons minitje. Een wollen muts, wollen truitje en wollen sokjes. Hij heeft een klein donsjasje voor de frisse dagen (+voetenzak in de maxi cosi) en een skipakje voor als het echt koud is.

één maand geleden

Gewone kledij met een berenpakje en deken over. We hebben over een winterjas voor als ze binnenkort in de kinderwagen in de voetenzak kan. En daarnaast ook een dik skipak.

één maand geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Gewone kledij met een berenpakje en deken over. We hebben over een winterja ...
En we hebben ook wantjes gekocht, maar nog geen idee wat dat gaat geven. 😅