9 Reacties

9 maanden geleden

Ik beval ook eind juni en wij hebben paar met korte paar met lange, ma ik vind da zo moeilijk 😩🥹 wa ik zo moet kopen

9 maanden geleden

Reactie op Ebro

Ik beval ook eind juni en wij hebben paar met korte paar met lange, ma ik v ...
ik ook en wil zo graag gaan shoppen 😆 misschien nog even het weer afwachten 😇

9 maanden geleden

Reactie op ShannaE

ik ook en wil zo graag gaan shoppen 😆 misschien nog even het weer afwachte ...
Jaa, want wij hebben in België nooit echt 100% zomer

9 maanden geleden

Hier vooral kleding met lange mouwen omdat baby’s moeilijk zelf hun temperatuur kunnen regelen. Heb ook wel wat korte mouwen voorzien, moesten we op dat moment in een hittegolf zitten.. hier in België weet je nooit 😅 maar daarom ook wel een jasje voorzien want een koude zomer kan het ook worden.. eigenlijk dus op alles voorbereid 😅

9 maanden geleden

Ik koop voorlopig niets (wel al hier en daar iets gekregen), omdat je niet weet hoe groot je baby is als ie geboren wordt. Evengoed koop je nu maat 50 en 56 en blijkt bij geboorte dat de 56 zelfs al krap zit. Ik zorg wel voor een basispakketje dat ik kan meenemen naar het ziekenhuis, maar ga dat pas bekijken als ze in de laatste echo's al wat kunnen inschatten of het een grote of kleine baby zal zijn. De meeste van mijn vrienden hebben ook maat 50 overgeslagen, ook al zit de 56 nog wat ruim, want ze groeien in het begin gigantisch snel en dan is het zonde.

9 maanden geleden

Reactie op ellie-v

Ik koop voorlopig niets (wel al hier en daar iets gekregen), omdat je niet ...
Oei, ik heb nochtans al wel wat gekocht. Heerlijk die kleine pakjes. Ons dochtertje zwom ook in een 56, heb er nu een paar van 50 gekocht. 😊

9 maanden geleden

Reactie op Neleee

Hier vooral kleding met lange mouwen omdat baby’s moeilijk zelf hun tempera ...
Altijd een verrassing in België. Heb ook al wel wat verzameld hihi. Zo schattig al die kleine kleertjes 😍

9 maanden geleden

Ik vind het ook een moeilijke maar heb ook al gehoord dat het soms fris kan zijn in ziekenhuis. Daarom heb ik lange mouwen gekocht. Voordeel is dat mijn zus en schoonzus ook in juni zijn bevallen en ik hierdoor hun babykleren kan overnemen.

9 maanden geleden

Ik heb voornamelijk kleding in maat 50 met lange mouwen, rompers doe ik korte mouwen. Baby’s kunnen inderdaad hun temp nog niet zo goed regelen. In de ziekenhuiskamers is het vaak ook zo’n 25 gr en daar liggen baby’s ook gewoon met romper, tshirt lange mouw, lange broek, sokken, muts…. Alles er op en er aan dus. In maat 56 heb ik ook een deel met lange mouwen want het is ook niet altijd warm in België en ga nu nog een deel aankopen met korte mouwen.