34 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op sof94

16 weken en nog niets gevoeld, placenta ook vooraan. Op de echo zag ik haar ...
Ik heb hetzelfde! Soms voel ik wel iets in mijn buik, maar het is voor mij echt niet duidelijk of dat de baby is of mijn darmen 🤭😂

10 maanden geleden

Hier op 16 weken +3 voor de eerste keer gedacht iets gevoeld te hebben. Ondertussen 17 weken en wordt het steeds duidelijker dat het de baby is die ik voel! 🥰

10 maanden geleden

Reactie op sof94

16 weken en nog niets gevoeld, placenta ook vooraan. Op de echo zag ik haar ...
Idem 😂 19 weken nu

10 maanden geleden

Sinds gisteren 1ste schopje gevoeld! Placenta ligt vooraan. 17weken ver!

10 maanden geleden

Ik begon aan 16 weken iets te voelen maar ik was niet zeker. Nu ben ik 18 weken en voel ik het duidelijker😊

10 maanden geleden

Ik ben stilaan ook gefrustreerd.. 20w en 5 dagen en nog niets..

10 maanden geleden

Ik ben ruim 17 weken zwanger en heb de baby nog niet echt gevoeld (denk ik) 🙈 wel voel ik af en toe vanonder in mijn baarmoeder een trilling, alsof je gsm op trilstand staat. Het doet geen pijn maar is wel een grappig gevoel. Nog iemand die dit herkent of weet van waar dit komt? 😅

10 maanden geleden

Reactie op 20-06

Ik ben ruim 17 weken zwanger en heb de baby nog niet echt gevoeld (denk ik) ...
Ja dat herken ik ook een soort schokje. Maar voel dit af em toe ook in mijn rug

10 maanden geleden

Reactie op LNK97

I feel you! Maar, het komt, maak ik mezelf wijs! Het zorgt er wel voor dat we voorlopig nog kunnen slapen zonder boxende baby in de buik hihi. ☺️

10 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

I feel you! Maar, het komt, maak ik mezelf wijs! Het zorgt er wel voor dat ...
Dat wel ja

10 maanden geleden

Reactie op 20-06

Ik ben ruim 17 weken zwanger en heb de baby nog niet echt gevoeld (denk ik) ...
Ja, dit heb ik ook! Trillingen en golvende bewegingen. Ik ga ervan uit dat het de baby is 😅

10 maanden geleden

Onze mini laat zich af en toe eens voelen. Nu 20 weken. Voelen doe is sinds 16w. De ene dag al wat meer als de andere. Ondertussen zwangerschap nr 4.

10 maanden geleden

Ondertussen ben ik 20w + 3 en eindelijk laat hij zich wat beter voelen. Sinds ik deze week buikgriep had en daardoor niks kon eten behalve cola drinken, heeft hij feest gehouden in de buik en nu kan ik hem (zelf) regelmatig wel voelen. Maar dit is nog niet voelbaar voor mijn partner ofzo...

9 maanden geleden

Reactie op LNK97

21+2 en ik begin eindelijk iets te voelen! 🥳