Blijkbaar hangt het er vanaf hoe je placenta ligt.
Als die vooraan ligt voel je je baby minder dan als die elders ligt.
Ik ga het volgende keer navragen waar de mijne ligt aan men gynecoloog. 🍀
Eerste keer gevoeld op 15w4d, op 16w luisterde de vroedvrouw naar het hartje en ik kon zeggen waar ik hem precies had gevoeld, dus ben er vrij zeker van dat mijn gevoel niet 'mis' zit. Maar ondertussen een week verder en nu voel ik niks meer 🙈 Denk dat hij zich verplaatst heeft...
Ik ben 19weken nu en dacht ons kindje een 5 dagen geleden te hebben gevoeld, precies een klein schopje tegen mijn hand, de dag erna heb ik wat zitten porren in men buik en leek ook een beweging te voelen. Maar ben niet zeker 🙈ondertussen heb ik niets meer gevoeld, dus twijfel ik des te meer🤷🏻♀️
Ik voel hem sinds we de 13 weken zijn gepasseerd. Toen alleen als ik neer lag op mijn zij met opgetrokken benen. Nu voel ik hem meer en meer doorheen de dag
Is er iemand die weet of de placenta zich ook kan verplaatsen? Ik heb hem een paar keer gevoeld op 15w, vrij duidelijk. Ondertussen bijna 18w en ben niet zeker of ik nu nog iets voel of niet. Het is alleszins veel minder duidelijk dan toen...
Is er iemand die weet of de placenta zich ook kan verplaatsen? Ik heb hem e ...
Dat kan idd dat je dagen minder of helemaal niet echt voelt. Dat is omdat ze ook nog zo klein zijn en nog veel plaats hebben in de baarmoeder. Het is pas vanaf 24 weken dat je echter je baby dagelijks moet voelen
Ik ben 16w+4d nu. Mijn placenta ligt vooraan en het is mijn eerste zwangerschap. Mijn gynaecoloog zei dat ik dus waarschijnlijk pas tussen week 20 en 24 voor het eerst echt duidelijk iets zal voelen.
Tot nu toe inderdaad nog niet veel beweging gemerkt
16 weken en nog niets gevoeld, placenta ook vooraan. Op de echo zag ik haar echt stampen maar voelde dit niet. Soms wel wat gebrubbel of raar gevoel in de buik maar kan geen onderscheid maken met mijn darmen 😅