9 Reacties

één maand geleden

Een busyboard met of zonder loopwagentje aan lijkt me goed voor die leeftijd. Mss al iets gevorderd, maar kunnen ze lang mee doen: water doodlemat

één maand geleden

Boekjess, kun je nooit genoeg hebben denk ik. Wij geven hem zijn kinderstoel omdat we rond die tijd willen beginnen met hapjes geven

één maand geleden

Ik dacht aan zo een dansende cactus 🌵 of zo een muziek krab die heen en weer wandelt om kruipen te stimuleren. Of stapel blokjes ofzo of boekjes zijn ook altijd goed

één maand geleden

Van mijn mama krijgt ze voor de Sint zo'n comfy car zitkussen van playgro 😄 Verder moet ik nog eens kijken, misschien nog wat praktische dingen zoals bordjes en potjes voor het eten want dat hebben wij nog niet.

één maand geleden

Op ons lijstje: loopwagentje van vtech, mooie pyjama, een thermosbeker (bv liewood) om papjes warm mee te kunnen nemen of centjes bijleggen voor de grotere autostoel .

één maand geleden

Een voorleesboek van Disney, iets magnetisch, duplo blokken, of centjes voor thule fietskar

één maand geleden

Ik ben aan het azen op de magnetische tegels van de ALDI. Maar heb de actie misschien ondertussen gemist. Daar is hij nu nog te klein voor, maar als hij nu al één set heeft, dan kan hij een tweede set krijgen volgend jaar en zo tegen dat hij er toe aan is een groots bouwsel maken 😅

één maand geleden

Reactie op ellie-v

Ik ben aan het azen op de magnetische tegels van de ALDI. Maar heb de actie ...
Was daar ook in geïnteresseerd, maar vroeg me af of die dan compatibel zouden zijn met cleverclix en connetix enzo

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Van mijn mama krijgt ze voor de Sint zo'n comfy car zitkussen van playgro � ...
Deze dus! Vandaag eventjes ingezet om te testen. Ze vindt het wel heel leuk maar kan nog niet lang genoeg recht zitten. Maar het dashboard met stuur kan eraf, dus die kunnen we voorlopig even op de buggy zetten 😄