6 Reacties

5 maanden geleden

Hey ik heb vrijdag een geplande keizersnede. Hoelang ben je of blijf je nog daar in het ziekenhuis

5 maanden geleden

Mijn ks staat ook gepland. Het lijkt me niet meer dan normaal dat dat nog niet lukt.. ze zeggen toch altijd dat je 2 dagen in bed moet blijven? JIJ voelt je eigen lichaam, als het niet lukt, lukt het niet!

5 maanden geleden

Ik kon eigenlijk gelijk rechtop zitten (dankzij die geweldige ziekenhuisstoelen die je automatisch plat/recht kan zetten) en ik trok mij goed via dat driehoekig ding dat boven het bed bengelt. Comfortabel is het zeker niet maar was wel ok. Uit bed geraken was echt een hele opgave en afzien, van wandelen naar het toilet geraakte ik extreem uitgeput. Ik deed er 5 min over om van bed naar toilet te geraken. Dat was echt 2 stappen zetten, rust, weer 2 stappen, rust,… Dat was ook echt de enige reden waarom ik uit bed ging, pampers verversen en badjes deed mijn partner. Vanaf dag 4 ging het goed en kon ik die pampers zelf doen. Laat je niet pushen door de vroedvrouwen. Volg je eigen tempo! 🫶🏻

5 maanden geleden

Reactie op marina1983

Hey ik heb vrijdag een geplande keizersnede. Hoelang ben je of blijf je nog ...
Ik blijf zeker tot vrijdagmiddag..

5 maanden geleden

Reactie op Evi 1997

Ik blijf zeker tot vrijdagmiddag..
Ok alles komt wel goed. Geniet nog van jullie baby

5 maanden geleden

Ik kon de dag achter mijn keizersnede wel wandelen of recht zitten maar wel met hulp van de vroedvrouwen. Pampers verschonen deden de vroedvrouwen ‘s nachts en overdag mijn partner. Ik heb pas de eerste keer een pamper ververst de dag dat ik het ziekenhuis moest verlaten. Luister vooral naar je eigen lichaam iedereen is anders.