12 Reacties

één jaar geleden

Ik ga straks naar de dokter voor keel, hoest, snot (al twee weken last), ik laat het je weten wat hij zegt. :)

één jaar geleden

Ik heb de dokter gevraagd op te zoeken of neo-golaseptinespray stoffen bevat die slecht zouden zijn. Alles wees erop dat het een medicijn is dat veilig is om te gebruiken tijdens een zwangerschap, dus ik ga het wel gebruiken deze week.

één jaar geleden

Ik heb deze week een keelontsteking en begin van een bronchitis gehad ben ook 11w en ik kreeg voor mn keelpijn medica keelspray citroen voorgeschreven, zowel de huisarts als de apotheek zeiden dat deze veilig was tijdens de zwangerschap… ook verder nog amoxicilline antibiotica en paracetamol gekregen

9 maanden geleden

ik heb sinds vanochtend last van keelpijn en ben 21+3. enig idee welke keelpastilles je mag nemen? nu heb ik 1 theetje gedronken maar durf ook bijna niets gebruiken. Frusterend want maand geleden corona gehad en was ook een lastigen.

9 maanden geleden

Reactie op prien

ik heb sinds vanochtend last van keelpijn en ben 21+3. enig idee welke keel ...
Ik mocht niks nemen van de dokter, enkel zoutwater spoeling. Heb dat gebruikt totdat mijn keelpijn weg was. Heeft goed geholpen

9 maanden geleden

Reactie op prien

ik heb sinds vanochtend last van keelpijn en ben 21+3. enig idee welke keel ...
Plantigom keeltabletten zijn volledig zwangerschaps en borstvoedingsvriendelijk en mag je dus zeker nemen :)

9 maanden geleden

Mijn nicht is apothekeres en zei ook dat veilig zijn: paracetamol & ook neogolaseptine keelspray

9 maanden geleden

hier ook plots felle keelpijn, amaai 😔

9 maanden geleden

Reactie op ShannaE

hier ook plots felle keelpijn, amaai 😔
hier ook sinds gisterennamiddag... en koortseriggevoel maar eigelijk maar 38°

9 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

hier ook sinds gisterennamiddag... en koortseriggevoel maar eigelijk maar 3 ...
net hetzelfde hier. veel beterschap!

9 maanden geleden

Ik heb er ook last van. Ik drink veel verse gemberthee met schijfje citroen en appelsien en nog wat honing. Dit helpt wel!

9 maanden geleden

Reactie op ShannaE

net hetzelfde hier. veel beterschap!
jij ook!