10 Reacties

één maand geleden

Mijn dochtertje heeft ook verborgen reflux.ik ben verandert van melk.ze drinkt nu Nutrilon ar1.die melk is dikker en voorlopig geen last meer

één maand geleden

Hier ook verborgen reflux maar door Nan AR onder controle'.

één maand geleden

Ja heb het geprobeerd ze gaf minder over en de poeder bleef altijd van onder in de fles zitten enter kreeg er ook diarree van. En de prijs is ook 15 euro plus u melk komt kostelijk uit. Heb je al de nutrilon AR gebruikt veel postieve reviews erover

één maand geleden

Wij hebben dat ook even geprobeerd maar de krampen en de constipatie waren even erg dan de reflux. Zal mss bij elk kind anders zijn dus je kan het altijd een kans geven.

één maand geleden

Reactie op Joa1983

Wij hebben dat ook even geprobeerd maar de krampen en de constipatie waren ...
Wat heb je dan erna gedaan?

één maand geleden

Ik heb op aanraden van apotheker de NAN complete gekocht... op hoop van zegen dat deze werkt. 🤞 de AR raadde hij niet echt aan omdat deze aanleunt aan de omneo die hij nu drinkt waar hij dus regelmatig van geconstipeerd is.

één maand geleden

Reactie op Tanya1998

Wat heb je dan erna gedaan?
Daarna naar de osteopaat geweest die zei dat haar darmen opgezwollen waren. Dit met de pediater besproken en nu ben ik op koemelkvrij dieet en dat gaat beter.

één maand geleden

Reactie op Joa1983

Wij hebben dat ook even geprobeerd maar de krampen en de constipatie waren ...
Idem hier! Onmiddellijk mee gestopt van zodra we doorhadden dat ze alles van stoelgang ophield hierdoor. Was heel zielig om te zien.

één maand geleden

Johannespitmeel zou voor constipatie zorgen, dus daarom gingen wij voor het andere (gilelast of zoiets? Apotheek zal het wel kennen 😅 ) omdat ze daar niet van geconstipeerd zouden van geraken... Goeie grap, één keer gebruikt en ons vriendje ging plots van 2-3 volle ontlastings luiers per dag naar 2 dagen niets. Dus wij zijn gestopt met verdikken. Poedermelk die ietwat verdikt is zoals omneo of AR lijkt me veiliger. En de borstvoedingsmelk verdikken we dus niet.

één maand geleden

Reactie op ellie-v

Johannespitmeel zou voor constipatie zorgen, dus daarom gingen wij voor het ...
Bij mij was het omgekeerd ze had diarree van johannespitmeel