27 Reacties

2 maanden geleden

Hier tik tak aan het kijken op 7 weken

2 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Haha zo onnozel. En maar wippen in zne wipper 😆
Ja, ons zoontje doet dit ook 🤣 stampen met zen benen en zwaaien naar alle kanten met zen armen en dan lachen maar 🤣

2 maanden geleden

Ik wou tv zo lang mogelijk vermijden, tot ik vorige week ziek was en mijn partner hem enkele uren moest entertainen. Toen mocht hij dus wel tv kijken 😜 Achteraf hadden we het erover en zei mijn partner dat hij Bumba en tiktak had gekeken. Ons zoontje had veel interesse in Bumba, maar mijn partner vond tiktak minder "schreeuwerig" om naar te kijken maar hij vond dat ons zoontje zijn aandacht dan snel verloor. Ik vroeg hem hoe lang hij dan had tv gekeken. "Een uur ongeveer", zei mijn partner 😂😂😂 Heb hem toch maar verteld dat het niet gek was dat hij dan niet meer aandachtig was 😂😂😂 Sowieso kijk ik zelden tv, alleen soms als ik aan het voeden ben 's avonds en dan kan ons zoontje niet meekijken. Maar als mijn partner een videospel speelt, heeft ons zoontje wel al meegekeken en dat vindt hij heel leuk 😜

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ja, ik probeer haar niet te veel naar tv te laten kijken, maar af en toe ze ...
Doet die van ons ook. Ze hebben daar precies voelsprieten voor :p

2 maanden geleden

Ja hoor baby tv is hier dagelijkse kost. Ons mannetje is er zot van. Wel telkens maar een kwartiertje ofzo

2 maanden geleden

Interesse wel maar ik probeer hem nog om te draaien als de tv op staat en het zo lang mogelijk te mijden. Whatever it takes.

2 maanden geleden

Ik hoor mezelf tijdens de zwangerschap nog zeggen geen schermen tot zijn 1 jaar tot de tienerzoon hem even 10 min moest bezig houden en ze samen gezellig paw patrol zaten te kijken op zijn gsm . 😂