27 Reacties

2 maanden geleden

Ja. Dochter kijkt een 2tal weken naar babytv of studio100 (gisteren was ze zelfs enthousiast wanneer Dobus op tv was😂) als ze wat hangerig is. Kijkt ook graag wat actie op tv (dus kijkt mee met ons)

2 maanden geleden

Oef! Hier dus ook. Je moet Dancing fruits eens opzoeken op YouTube 🙈🙈🙈

2 maanden geleden

Hier fan van cocomellon 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Hier fan van cocomellon 🤣
Moet ik eens opzoeken 😆

2 maanden geleden

Dancing fruits op youtube 😁

2 maanden geleden

Bumba kijkt ze vol interesse en Pokémon ook 😅

2 maanden geleden

Ja, ik probeer haar niet te veel naar tv te laten kijken, maar af en toe zet ik de tv wel eens aan voor mezelf. Als ze dan in de wipper zit of op mijn schoot dan draait ze meteen haar hoofd 😅

2 maanden geleden

Ja! Dochter van drie kijkt wel eens tv en hij zit dan vaak mee te loeren.

2 maanden geleden

Ik wou eigenlijk geen Tv aanbieden voor haar maar als wij Tv kijken dan kijkt ze kei graag mee.. en mijn dochter kan niet op zichzelf ‘spelen’ dus moet altijd met haar bezig zijn maar wil soms ook wel even Tv kijken, ja pech dan kijkt ze maar mee. 😂

2 maanden geleden

Ja! Ik probeer het nog te vermijden maar is moeilijk, van zodra ik zelf eens TV wil kijken, probeert hij mee te kijken. Overdag zou ik het niet zo erg vinden, maar wij kijken enkel 's avonds TV en dan ben ik bang dat hij niet goed gaat slapen 🙈 Wat is jullie ervaring daarmee?

2 maanden geleden

Reactie op MarieT

Ja! Ik probeer het nog te vermijden maar is moeilijk, van zodra ik zelf een ...
Hier gaat ze tussen 19h en 20h slapen, dus ik zet pas tv aan wanneer ze boven ligt. (Sowieso kijken wij niet heel erg veel tv)

2 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Hier gaat ze tussen 19h en 20h slapen, dus ik zet pas tv aan wanneer ze bov ...
Oh oké! Ons zoontje gaat nog niet eerder gaan slapen dan wij. Zal idd gemakkelijker zijn eenmaal we dat wel zullen doen.

2 maanden geleden

Reactie op MarieT

Oh oké! Ons zoontje gaat nog niet eerder gaan slapen dan wij. Zal idd gemak ...
Ja, in het begin keek ik ook gewoon tv met haar in mijn armen. Maar dan was het inderdaad moeilijk om haar wat af te schermen van het felle licht 😅

2 maanden geleden

Reactie op MarieT

Oh oké! Ons zoontje gaat nog niet eerder gaan slapen dan wij. Zal idd gemak ...
Ik ga ook nog steeds samen met hem slapen 😁

2 maanden geleden

Reactie op ems1996

Ik wou eigenlijk geen Tv aanbieden voor haar maar als wij Tv kijken dan kij ...
Ik ook niet echt. Maar tot nu het enige moment dat hij zich even kan bezighouden 😅

2 maanden geleden

Ik zet soms tik tak en Bumba op om hem visueel te stimuleren en zodat ik kort even mijn handen vrij heb om iets anders te doen. Opruimen, eten kolven…korte kleine filmpjes meer zit er niet in. Aandachtsspanne is nog kort. Maar is al stilletjes geïnteresseerd aan het kijken van 7 weken. Baby tv zet ik soms ook op ma vindt de meeste nog beetje te complex voor een Newborn heb nog geen favoriet gevonden op deze zender. Ik zoek korte simpele filmpjes op die vooral het zicht en gehoor stimuleren. Heb de programma’s op baby tv nog niet goed kunnen vergelijken en uitvissen. Ma tik tak en Bumba lijken mij al een startpunt.

2 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Oef! Hier dus ook. Je moet Dancing fruits eens opzoeken op YouTube 🙈🙈🙈
Hier scoren we ook met dancing fruits 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Biatha

Ik zet soms tik tak en Bumba op om hem visueel te stimuleren en zodat ik ko ...
Dancing fruits opzoeken 🙃

2 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Dancing fruits opzoeken 🙃
Op YouTube

2 maanden geleden

Reactie op Eline156

Hier scoren we ook met dancing fruits 🤣
Haha zo onnozel. En maar wippen in zne wipper 😆