12 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb een lang “boekje” met diertjes in zwart-wit (zie foto) aan de andere kant van boekje staan ook dieren maar in kleur, daar kijkt graag naar. Voor de rest, zit ik in de zetel, en zet ik haar op mij met men knieën achter der (als een stoel) en praat ik zo beetje tegen der. Tummy time doen we ook en soms ga da goe.

3 maanden geleden

Hier ook zo een lang boekje met zwart wit prentjes in het park. We leggen haar iedere dag eens onder de speelboog. Ook. Iedere dag eens in de wipper met kleurrijke speelboog. Samen in knisperboekjes kijken. En vooral veel praten met haar, dat lijkt ze heel tof te vinden. Ik vind het ook wel moeilijk om steeds dingen uit te vinden om haar bezig te houden.

3 maanden geleden

Muziek mobiel, knisper/contrast boekje, speelmat voor tummy time en arm motoriek te stimuleren. Vindt het spiegeltje heel interessant. Verder is hij gefascineerd door de lichtinval van de ramen en lichtjes in ons decor. Ik doe vaak een rondleiding in huis. Laat hem goed rondkijken. Verhaaltje lezen, baby tv, buiten wandelen en badje en baby massage vind hij ook leuk. Nu de aandachtsspanne is maar kort dus raakt snel verveeld. Liefste zit hij recht tegen mama aan in de draagzak terwijl ik rondstapt.

3 maanden geleden

Naast de tips die hier al gegeven zijn, vindt ons zoontje het geweldig als ik liedjes zing. Bekende kinderliedjes, of soms iets ter plaatse verzonnen 😜

3 maanden geleden

Reactie op Tinee

Naast de tips die hier al gegeven zijn, vindt ons zoontje het geweldig als ...
Ik zou ook liedjes zingen ma ik ken er veel te weinig en de kinderliedjes die ik ken die zijn afgedankt wegens te gewelddadig of morbide en outdated voor 2024. 😅 help

3 maanden geleden

Reactie op Biatha

Ik zou ook liedjes zingen ma ik ken er veel te weinig en de kinderliedjes d ...
Ik kan u Juf Roos aanraden. Zet die haar afspeellijst van spotify maar on repeat. 😂

3 maanden geleden

Gisteren gemerkt dat hij ook gefascineerd is door schaduwen. Ik doe mijn gsm zaklamp aan gericht op plafond om niet teveel licht te geven in de slaapkamer. Nu beelde ik voor de lol eens een konijntje en een duif uit met mijn handen en hij lachtte met het schouwspel 😅🥰

3 maanden geleden

Reactie op prien

Gisteren gemerkt dat hij ook gefascineerd is door schaduwen. Ik doe mijn gs ...
Ooh dat vind ons dochter ook heel fascinerend

3 maanden geleden

Reactie op Sikka

Ik kan u Juf Roos aanraden. Zet die haar afspeellijst van spotify maar on r ...
Merci voor de tip😅 ga ze zeker opzoeken 😂

3 maanden geleden

Reactie op Sikka

Ik kan u Juf Roos aanraden. Zet die haar afspeellijst van spotify maar on r ...
Kinderliedje met een Vlaams accent van alles Kids https://open.spotify.com/album/05nhP8vsJBJ9JPgDv94Xhw?si=sOPP29cJTviik2MhnFdnBA

3 maanden geleden

Reactie op kristiens

Kinderliedje met een Vlaams accent van alles Kids https://open.spotify.com/ ...
Dat klinkt toch allemaal heel Hollands hoor. 🙈 De playlist van Sarah is met een Vlaams accent. https://open.spotify.com/album/0gc4dbWwUaEh1wyP90o8IZ?si=_iuL2k18SlGZDxEr7gPLQQ

3 maanden geleden

Reactie op Sikka

Dat klinkt toch allemaal heel Hollands hoor. 🙈 De playlist van Sarah is m ...
Ah bedankt, wad idd niet de juiste link