16 Reacties

3 maanden geleden

Ja da’s hier ook zo 😂🥰 ik vind het nog wel schattig

3 maanden geleden

Reactie op Lizzy1706

Ja da’s hier ook zo 😂🥰 ik vind het nog wel schattig
Ja maar vind dat zo erg precies 🙈 ik denk dat hij nu eindelijk vertrokken is 😊

3 maanden geleden

Hier is het vaak ook zo. 🙈

3 maanden geleden

Hier valt ze normaal zelf in slaap. Enkel vandaag moest ze gewiegd worden; overprikkeld (veel bezoek in de nm) en oververmoeid (2u25min wakker)

3 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Hier valt ze normaal zelf in slaap. Enkel vandaag moest ze gewiegd worden; ...
Oh ja wij zijn idd weggeweest en veel prikkels dus gaat daardoor zijn! Ocharme 🙃

3 maanden geleden

Die van ons weigert gewoon om te slapen 🫠 Probeer ze al uren in slaap te krijgen. Lukt alleen met zuigen aan de borst (heel onpraktisch). En als het dan eindelijk gelukt is wordt ze echt heel vaak na 3 minuten alweer wakker 💀

3 maanden geleden

Hier ook zo

3 maanden geleden

Hier ook. Ik baker hem in en dan zoek ik sprookjesteksten op mijn gsm op en lees die voor terwijl hij op mij in de zetel ligt. Hij wordt sneller rustig wanneer hij ingebakerd is en mijn stem hoort. Door het inbakeren wordt hij nadien ook niet zo snel wakker wanneer ik hem in zijn bedje leg. Maar is nog steeds een proces van minstend een halfuur elke avond.

3 maanden geleden

Hier ook al twee dagen dat hij weinig slaapt overdag en dan s avonds overprikkeld (ofwel stampen met de benen en ogen open ofwel wenen). Probeer hem dan door op neusbrugje/voorhoofdje te wrijven in slaap te krijgen. Net terug zitten wrijven, neuriën en white noise geprobeerd...Het is een beetje zoeken 🥴

3 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Die van ons weigert gewoon om te slapen 🫠 Probeer ze al uren in slaap te k ...
Zeer vermoeiend pfft

3 maanden geleden

Reactie op prien

Hier ook al twee dagen dat hij weinig slaapt overdag en dan s avonds overpr ...
Hier staat idd ook de hele nacht white noise op. Idd hij slaapt overdag ook zo slecht. Tis een gevecht!

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Zeer vermoeiend pfft
Ja, nogal 😅 Ik blijf alle tips uitproberen die ik online kan vinden, maar blijf ook onthouden dat het maar een fase is en het vast wel eens beter wordt 🙃

3 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ja, nogal 😅 Ik blijf alle tips uitproberen die ik online kan vinden, maar ...
Gisteren heeft een vriendin van mij ons het boek :slaap baby slaap aangeraden. Wij hebben die besteld en gingen dat eens lezen

3 maanden geleden

Reactie op prien

Gisteren heeft een vriendin van mij ons het boek :slaap baby slaap aangerad ...
Merci voor de tip! Ik heb ook 'zachte nachten' op mijn lijstje staan om te lezen.

3 maanden geleden

Ik denk dat het ook vooral aan het kindje ligt helaas… Hier lukt dit redelijk vlot, maar ik geef maar mee hoe ik het doe: White noise de hele nacht (numsy), voeden met klein lampje in bed en met zijn inbakerslaapzakje al aan, daarna hou ik hem nog even vast tot zijn oogjes toe gaan. Dan de transfer naar de cosleeper: eerst de poep en dan het hoofdje neerleggen. Hand op zijn buikje houden tot hij ontspant en sssshttt zeggen. Wij hebben ook een nunki lakentje waar hij nog onder ligt en voor geborgenheid zorgt. Geen idee of het door deze dingen lukt maar ik durf het niet meer te veranderen aangezien het werkt 😅

3 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Merci voor de tip! Ik heb ook 'zachte nachten' op mijn lijstje staan om te ...
Echt een heel goed boek! Mijn kindje ligt ook nog 45 minuutjes wakker en rond te kijken, en zwaaien met benen en armen. 😂