28 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Bellen ze dan niet met je gynaecoloog om dat te bespreken? Of wie beslist d ...
Mijn gynaecoloog werkt vandaag niet maar morgen wel. Dus denk dat het ms wel in mijn dossier stond met dat gisteren mijn bloeddruk te hoog was en ik vandaag terug moest gaan en ms met dit sowieso als resultaat. Mijne sprak onder het mom van medicatie als het nog te hoog was. Ik denk dat ze niet op voorhand inleiding wilden zeggen om bloeddruk kans te geven vandaag.

5 maanden geleden

Reactie op prien

Vandaag 39 weken en ik ben deze ochtend terug voor monitor geweest, na gist ...
Veel succes!!!!

5 maanden geleden

Voor degene die meevolgen of ervaring hebben, nadat ze de ballon geplaatst hadden gister avond mochten we terug naar huis en moesten we vervolgens om 7:00 deze ochtend terug binnenkomen. Om 8u hebben ze de ballon uitgehaald en had ik 3 cm opening. Ik kreeg toen een pilletje om de ontsluiting verder te stimuleren en moest vervolgens 4u wachten. 4u later kwamen ze opnieuw checken maar nog steeds geen vordering. Vanaf toen kreeg ik om de 2uur een pilletje, ondertussen zit ik aan nummer 5 en helaas nog altijd niks 🥲 nog iemand die dit had? De assistent die om de 2u komt checken en voelen vind ik best ruw en niet zo aangenaam ondertussen voelt het down there alsof ik al gescheurd ben zonder te bevallen 😅

5 maanden geleden

Reactie op Maantje9909

Voor degene die meevolgen of ervaring hebben, nadat ze de ballon geplaatst ...
Ai, dat klinkt echt heel oncomfortabel... Hopelijk komt er snel schot in de zaak! 🤞🏻🤞🏻

5 maanden geleden

Reactie op Maantje9909

Voor degene die meevolgen of ervaring hebben, nadat ze de ballon geplaatst ...
Ik duim mee voor een vlot verder verloop... Je kan het! ❤️

5 maanden geleden

Mijn inleiding was een ware uitputtingsslag. Woensdagavond 12/06 binnengegaan om 21u door twee slechte monitordagen. Ik moest om 22u beginnen met de pilletjes maar doordat hartslag baby te hoog was, pas om 00.30 kunnen beginnen. Heeeel traag vn 2cm naar 5cm naar 7cm naar volledig. Epidurale sloeg ook maar half aan en 6 keer moeten bij krijgen van anesthesist. Uiteindelijk 14/06 om 12u30 (na 38u ziekenhuis) bevallen van een flinke zoon met behulp van pomp, knip/scheur en hard duwen op buik. Schoudertje zat ook geblokkeerd. Een heuse marathon. Gynaecoloog (niet de mijne) zei ook dat ik volgende bevalling op 38 weken zou moeten bevallen omwille van kleiner bekken. Laten we zeggen dat het niet de droombevalling was maar wel oh zo gelukkig met onze zoon ❤️

5 maanden geleden

Reactie op prien

Mijn inleiding was een ware uitputtingsslag. Woensdagavond 12/06 binnengega ...
Oh, wat heftig... Spoedig herstel! En proficiat met je zoontje 🩵

5 maanden geleden

Reactie op prien

Mijn inleiding was een ware uitputtingsslag. Woensdagavond 12/06 binnengega ...
Oh wauw, dat moet ergens wel wat traumatisch geweest zijn zelfs... Supergoed gedaan van jou! Proficiat met de geboorte van jullie kleintje ❤️