28 Reacties
MOD
5 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Ik uitgerekend volgende week donderdag 🤭 kwam de gynae hier zelf mee af, i ...
Ja, het was de eerste keer dat ze er iets over zei. Geen specifieke medische reden denk ik, maar wel dat ze me niet te lang overtijd wil laten gaan en dat de planning van het ZH al redelijk vol zit (juni is een van de drukste maanden voor bevallingen 😅). Ze zit zelf op maandag, dus ik neem aan dat ze daarom zondag heeft voorgesteld. Heb er niet echt op verder gevraagd. Heb niet het idee dat onze kleine uit zichzelf gaat komen 😂
5 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ja, het was de eerste keer dat ze er iets over zei. Geen specifieke medisch ...
Ik heb dat dus ook... die daalt niet in. Ik blijf superveel energie hebben 🤣 hoop alsnog dat hij wel uit zichzelf beslist af te komen 😁 kwestie dat het voor ons ook een verrassing is. Anders zal het een lange laatste week worden 🤣
MOD
5 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Ik heb dat dus ook... die daalt niet in. Ik blijf superveel energie hebben ...
Hier ook niet, ze zit nog steeds in mijn ribben. Echt geen enkel signaal dat de bevalling er zit aan te komen. Geen vochtverlies, harde buiken, etc. Ik zei tegen de gynaecoloog dat ik het gevoel heb dat ze nog lang gaat blijven zitten, en ze zei dat ik waarschijnlijk gelijk heb 😅
5 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Ik heb dat dus ook... die daalt niet in. Ik blijf superveel energie hebben ...
Hier is mijn energieniveau laag geworden. Ik ben uitgerekend volgende week woensdag en met dat ik na vandaag, morgen terug monitor moet doen zou ik toch graag hebben dat ze ook iets voorstellen mocht het later dan uitgerekende datum zijn....
5 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ja, het was de eerste keer dat ze er iets over zei. Geen specifieke medisch ...
Ik vind het precies wel wat raar dat ze gaan inleiden omdat dat beter uitkomt voor de planning en niet omwille van een medische reden 🤔 Ik ben uitgerekend voor de 20e en voorlopig ook geen enkel teken dat de bevalling eraan zit te komen.
Geen tips dus voor de topicstarter, maar heel veel succes! 😉
5 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Ik uitgerekend volgende week donderdag 🤭 kwam de gynae hier zelf mee af, i ...
Bij mij niks achterliggend gewoon omdat ik de 40 weken gehaald had en de baby (waarschijnlijk) aan de zwaardere kant is 😅
MOD
5 maanden geleden
Reactie op El_Rem
Ik vind het precies wel wat raar dat ze gaan inleiden omdat dat beter uitko ...
Volgens mij wachten ze tegenwoordig sowieso maar max tot 8 dagen na de uitgerekende datum om in te leiden? Tot 30 juni hoeven ze nu ook niet per se te wachten van mij 😅 Er zijn ook 'maar' 4 verloskamers bij ons, ik wil nu niet in de gang bevallen 🤭😜
5 maanden geleden
Reactie op El_Rem
Ik vind het precies wel wat raar dat ze gaan inleiden omdat dat beter uitko ...
Dankjewel 🤗
5 maanden geleden
Reactie op prien
Hier is mijn energieniveau laag geworden. Ik ben uitgerekend volgende week ...
Snap ik! Ik morgen laatste werkdag en volgende week donderdag geplande monitor mocht hij er nog niet zijn. Het is ook niet de bedoeling dat ik extreem over datum ga. Zou ook niet comfortabel voelen denk ik... Blijkbaar mag je dit wel aangeven mocht je ingeleidt willen worden
5 maanden geleden
Ik was uitgerekend voor 20 mei en ingeleid op 27 mei omdat hij ook niet veel zin had om uit zichzelf te komen. Wat je zegt van ‘komt goed uit voor hun planning’ klopt echt wel… ze bekijken wanneer het hen uitkomt dat jij bevalt. Nu was het voor onze zoon wel echt tijd aangezien we na de bevalling zagen dat de placenta zijn beste tijd had gehad.. 😅 Ik was niet blij toen ze over inleiding spraken aangezien je er inderdaad niet zo’n fijne dingen over leest en hoort. Ik wou geen epidurale en heb het uiteindelijk (op 9cm) genomen en ik zou het een volgende keer sneller nemen..
5 maanden geleden
Ik ben twee keer natuurlijk bevallen en één keer ingeleid en ik vond mijn inleiding veel rustiger en gecontroleerder dan mijn gewone bevallingen. Ik had geen medicatie nodig omdat de baarmoederhals verweekt was, dus ze hebben gewoon mijn vliezen gebroken. Toen mijn weeen begonnen, kon ik mijn epidurale vragen (dus ik heb niet lang moeten afzien🤪) en erna ging het eigenlijk heel snel. Veel succes morgen, zo spannend 🥰
5 maanden geleden
Reactie op katrijn.
Ik ben twee keer natuurlijk bevallen en één keer ingeleid en ik vond mijn i ...
Hier een beetje een soortgelijk iets alleen zijn mijn vliezen spontaan gebroken.
Ik wilde graag zonder epidurale maar na de eerste echte pijnlijke wee dacht ik echt nee girl this aint gonna happen. Ik had in mijn hoofd dat een eerste bevalling gemiddeld zo’n 12u duurt. Ik had geen zin om af te zien dus heb op tijd mijn epi gevraagd. Maar goed ook want toen die was ingewerkt had ik al 10cm ontsluiting en kon ik al gaan persen. Ik heb een pijnvrije bevalling gehad en kijk er positief op terug.
5 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Snap ik! Ik morgen laatste werkdag en volgende week donderdag geplande moni ...
Vandaag 39 weken en ik ben deze ochtend terug voor monitor geweest, na gisteren ook al. Nu ging bloeddruk weer alle kanten op en hebben ze beslist om mij vanavond in te leiden. Ik was wel wat teleurgesteld dat het niet via mijn gynaecoloog is beslist maar beter dat ze veilig handelen. Vanavond om 21u binnen