16 Reacties

3 maanden geleden

Wij geven Protectis en infacol - toch het gevoel dat dit werkt, 6 keer per dag voor een voeding. Hij vindt het daarbovenop ook nog lekker ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Julie0991

Wij geven Protectis en infacol - toch het gevoel dat dit werkt, 6 keer per ...
Mag ook maar maximum 6 keer per dag!

3 maanden geleden

Onze osteopaat raadde bactiol aan omdat daar meerdere stammen inzitten. Een weekje moeten nemen, in combi met andere voeding en geen krampjes meer 😊

3 maanden geleden

Hallo, Ik heb Infacol gebruikt bij mijn eerste kind en nu met mijn 2de ook. Krampen zijn best lastig en ik gaf het voor hun voeding en ik zag het verschil al op de eerste dag. Minder huilen en sliepen ook beter. Af en toe soms is wat last maar eerlijk is het beter met infacol dan zonder. Dus zeer goeie ervaring 👍🏻

3 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Onze osteopaat raadde bactiol aan omdat daar meerdere stammen inzitten. Een ...
En mama natura 😊

3 maanden geleden

Infacol deed hier niet zoveel bij onze zoon. Hij is ook niet zo fan van siroopjes (gelijk dat van het vaccin). Het is gelijk te slijmerige boel. Bij ons werkt mama natura het beste en dan ook massage en helpen meefietsen/bewegen

3 maanden geleden

Ons dochtertje heeft kma. Die druppels zorgden bij ons voor nog meer krampen omdat daar kleine restjes koemelk in zit werd ons verteld.. ons dochtertje huilde echt ontroostbaar hiervoor.. sinds we gestopt zijn is het hier beter..

3 maanden geleden

Hier werkt Mama Natura coli ook goed. Van Infacol raakt ze geconstipeerd, zelfs al na 1 dosis.

3 maanden geleden

Wij gebruiken bactiol, zeer tevreden mee. Zou ook minder krampen geven omdat het een andere werking heeft dan de andere producten.

3 maanden geleden

Hier had ik de indruk dat het meer kwaad deed dan goed. De krampen werden erger dus ik ben ermee gestopt. Hier enkel nog protectis dagelijks.

3 maanden geleden

Ik denk dat elke medicatie werkt maar hangt af van baby tot baby.

3 maanden geleden

Ik geef het 3x per dag voor een voeding, ze vindt het best lekker ook nog 😅

3 maanden geleden

Wij hebben ook infacol gegeven aan ons zoontje omwille van erge krampen. Ik had de indruk dat het wel iets deed, de krampen waren niet weg, maar wel minder intens en minder lang.

3 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ons dochtertje heeft kma. Die druppels zorgden bij ons voor nog meer krampe ...
Oh dit verklaart veel!! Wij gaven het ook maar zag nul verbetering in tegendeel. Zijn dan gestopt. Zoontje heeft ook kma. Geen lachertje he? Ik vind het toch echt op eieren lopen qua borstvoeding..

3 maanden geleden

Reactie op Alexke1992

Oh dit verklaart veel!! Wij gaven het ook maar zag nul verbetering in tegen ...
Ja enorm.. tis hier ook al heavy geweest :( je wilt ze troosten maar die krijsbuien zijn intens..

3 maanden geleden

Deed wel iets heb dit eind 2de week beginnen te gebruiken. Mocht dit Max 6/dag gebruiken ma ik gebruikte het om de voeding omdat hij aan 12 voedingen zat in het begin is nu nog 7 A 8. Maar ik gebruikte het maar 3 A 4 keer per dag als ik dit vaker deed leek hij meer last te krijgen soms liet hij dan een enorm grote boer of prot maar soms kreeg hij die grote gas ophoping ni kwijt en had hij juist meer buikpijn op 7 weken ben ik er mee gestopt. Krijgt nog altijd omeprazole en bactiol en dat werkt voldoende. Hij kan ondertussen ook iets gemakkelijker zelf boeren.