16 Reacties
3 maanden geleden
Hallo,
Ik heb Infacol gebruikt bij mijn eerste kind en nu met mijn 2de ook.
Krampen zijn best lastig en ik gaf het voor hun voeding en ik zag het verschil al op de eerste dag. Minder huilen en sliepen ook beter. Af en toe soms is wat last maar eerlijk is het beter met infacol dan zonder. Dus zeer goeie ervaring 👍🏻
3 maanden geleden
Ons dochtertje heeft kma. Die druppels zorgden bij ons voor nog meer krampen omdat daar kleine restjes koemelk in zit werd ons verteld.. ons dochtertje huilde echt ontroostbaar hiervoor.. sinds we gestopt zijn is het hier beter..
3 maanden geleden
Wij gebruiken bactiol, zeer tevreden mee. Zou ook minder krampen geven omdat het een andere werking heeft dan de andere producten.
3 maanden geleden
Reactie op claartje96
Ons dochtertje heeft kma. Die druppels zorgden bij ons voor nog meer krampe ...
Oh dit verklaart veel!! Wij gaven het ook maar zag nul verbetering in tegendeel. Zijn dan gestopt. Zoontje heeft ook kma. Geen lachertje he? Ik vind het toch echt op eieren lopen qua borstvoeding..
3 maanden geleden
Reactie op Alexke1992
Oh dit verklaart veel!! Wij gaven het ook maar zag nul verbetering in tegen ...
Ja enorm.. tis hier ook al heavy geweest :( je wilt ze troosten maar die krijsbuien zijn intens..
3 maanden geleden
Deed wel iets heb dit eind 2de week beginnen te gebruiken. Mocht dit Max 6/dag gebruiken ma ik gebruikte het om de voeding omdat hij aan 12 voedingen zat in het begin is nu nog 7 A 8. Maar ik gebruikte het maar 3 A 4 keer per dag als ik dit vaker deed leek hij meer last te krijgen soms liet hij dan een enorm grote boer of prot maar soms kreeg hij die grote gas ophoping ni kwijt en had hij juist meer buikpijn op 7 weken ben ik er mee gestopt. Krijgt nog altijd omeprazole en bactiol en dat werkt voldoende. Hij kan ondertussen ook iets gemakkelijker zelf boeren.